een paar vraagjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Latifatje, 2 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Latifatje

Latifatje Niet meer actief

ik ben nu 11w zwanger hoeveel kans is er nog dat het mis gaat ?mijn gyene zei geen omdat de echo goed was

ik heb last van steken soms in men o nderbuik en aan de linker en rechterzijde van men buik soms trekt die pijn door tot in mijn rug is dit normaal?

kan het zij dat ik een raar gevoel in men buik heb en wat ktrampen door men darmen heb ook last van winderig heid?

het is men eerste zwangerscha^p na een miskraam vandaar ben ik enorm onzeker

2. parel1988

parel1988 Bekend lid

2 apr 2008
    524
    0
    0
    hoi latifatje..

ten eerste gefeliciteerd dat je al 11 weken zwanger bent
    ten tweede ik zal er niet vanuit gaan dat het verkeerd gaat iniedergeval er niet aan denken dat het verkeerd zal gaan,
    het kan ook verkeerd gaan met 20 weken of 35 weken
    dat ligt er maar aan.

die pijn aan je buik en aan de linker en rechter kant is banden pijn
    in het begin had ik er ook een topic over omdat het ook pijn die bij mij,
    en toen werd mij verteld dat het banden pijn is omdat je baar moeder gaat groeien.

ik heb zelf ook al 5 dagen last van krampen en winderigheid
    maar bij komt het omdat het warm weer was en ik veel koud drinken dronk,,,

probeer je niet al te veel zorgen te maken,, wat komt komt ;)

3. channa

channa Actief lid

18 mei 2008
    231
    1
    0
    stylist
    zoeizo gefeliciteerd :D waarschijnlijk zijn dat je banden die je baarmoeder dragen zeg maar doordat je baarmoeder groeit..niets aan t handje en om heel rieel te zijn mis gaan kan altijd je kindje is pas echt levensvatbaar ( met hulp ) na de 30 weken maar hoe verder in je zwangerschap hoe meer ovefrlevingskans ...miss moet je even wat googlen ...suc6 met je zwangerschap

4. Latifatje

Latifatje Niet meer actief

jah en net naar toilet gegaan en heb diaree dus zal ik wel buikpijn hebben doordat hoop ik

5. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Hai Meis,

Het is nu de tijd voor bandenpijn en voor pijn aan je darmen.
    Ik heb vreselijke last gehad van mijn darmen de eerste weken....
    Nu vooral last van bandenpijn!
    Niks om je zorgen over te maken!

Ennuh van harte met je zwangerschap lekker genieten!

6. tataar

tataar Actief lid

13 mei 2008
    231
    0
    0
    Office manager
    Almere
    He Latifatje gefeliciteerd met de 11 weken.
    En ik ben het helemaal eens met parel1988.

Ik zelf heb daar zelf ook last van.
    k kan me voor stellen dat je je zorgen maakt da t dee ik ook maaar het hoort er allemaal bij. Er moet ruimte gemaakt woden voor de kleine.

7. cilianne

cilianne Actief lid

20 mrt 2008
    243
    0
    0
    Hi,

Darmklachten heb ik ook al sinds het begin. Vooral verstopping. De laatste paar dagen gaat het beter. Ik hou goed bij hoe vaak ik ontlasting heb.

Maak je je maar geen zorgen. Ik had ook altijd links onder pijn en rechts helemaal niet. Aan een kant betekent ook bandenpijn, hoeft niet aan beide kanten.

Ik lig vaak op mijn rechterzij en omdat mijn buik dan naar rechts trekt heb ik vaak pijn in mijn linkerzij. Wel logisch.

Ook zijn het volgens de arts mijn darmen die verstopt zijn..

Dus geen zorgen.

8. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Ik meende dat de meeste kans op miskramen tot elf weken is, dus dan ben je daar nu overheen!
    Fijn joh, dan kun je nu wat meer ontspannen. Maar kan me voorstellen dat je je bezorgd maakt. Zelf heb ik nooit een mk gehad, maar het lijkt me dat je je veel onzekerder voelt dan.
    Sterkte ermee!

9. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Om te zeggen "geen kans" meer op miskramen... Da's héél positief ingesteld. Er zijn dames waarbij het in het laatste trimester nog mis gaat...

Maar inderdaad. Normaal mag je ervan uitgaan dat de eerste 12w de meest cruciale zijn. Je hebt gezien dat het hartje klopte, da's al heel goed. Gewoon nu uitgaan van het beste. Stel dat er iets mis gaat, je kan er toch niets aan veranderen hoor. Nu moet je gewoon relaxen en de natuur zijn werk laten gaan ;)

Om die buikpijn en steekjes zou ik me niet teveel zorgen maken.
    Volgens mij is dat gewoon bandenpijn en je baarmoeder die begint uit te zetten. Geen paniek dus! Het zal allemaal wel vlot verlopen :)

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    hey meid
    gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Klinkt als bandenpijn, hoort erbij ( en miss. niet leuk,maar gaat nog erger worden )
    Is idd zo dat als je rond deze tijd een goede echo hebt gehad de kans erg klein is dat het nog fout gaat.

Probeer dus te genieten !

Deel Deze Pagina