Dag dames, zag hier nog geen topic over dus vandaar. Ik ben pas 9 weken zwanger en begin al een buikje te krijgen, probeer nu zoveel mogelijk wijde kleren te dragen. Meeste van mijn kleren passen nog wel. Nu ben ik aan het kijken naar zwangerschapskleding wat een beetje bij mijn stijl en leeftijd past maar vind het erg moeilijk. Bij H&M vind ik het aanbod erg magertjes. Ik heb 2 maxi jurken besteld die ik wel erg mooi vind. Verder heb ik op asos.com gekeken, daar hebben ze wel erg veel mooie dingen! Zeker een aanrader!! Ik was benieuwd of er nog meer tips waren! Nu had ik een vraag over schoenen. Dit is mijn eerste zwangerschap dus ik weet eerlijk gezegd niet helemaal wat ik kan verwachten. Ik draagt nu het meest Adidas gympen en enkellaarsjes met blokhakken en veters. In de zomer zal het makkelijk zijn met slippers en ballerina's, maar wat voor soort schoenen draagt je verder wanneer je buik echt in de weg begint te zitten? Wat zijn jullie ervaringen? Is veterstrikken uberhaupt nog mogelijk of moet ik dan elke ochtend mijn vriend lief aan kijken? Wat voor schoenen draag je in de winter? En als je gewend bent op hakken te lopen kun je die dan blijven dragen? Ben benieuwd naar jullie bevindingen
Schoenen? Op dit moment niet . Ik kan er niet bij en mijn voetjes zijn dusdanig opgezwollen dat niets meer past! Dat is een week of 3 geleden begonnen. Ik heb 1 paar sneakers wat nog te doen is! Teenslippers zouden misschien ook kunnen.
Of andere leuke schoentjes, zal wel een schoenlepel aanschaffen. Daarbij weet je ook niet of en hoe erg je gaat opzwellen.
Ik draag meestal sneakers, strikken is lastig maar als je je voet ergens opzet en je knieeen naar buiten draait zodat je buik ertussen hangt lukt het wel. Ik heb ook nog gewoon regelmatig hakken gedragen, maar ik had geen bekkenpijn en ook geen last van opgezwollen voeten. Pas sinds week 35 de hakken laten staan. Kledingaanbod vind ik ook echt tegenvallen! Scheelt een beetje per h&m, maar echt veel is het niet. Prenatal heeft leuke kleding wel. Maar ik zou niet teveel kopen, ik kan veel van mijn gewone kleding nog gewoon aan en ik heb echt een giga-buik. Alleen broeken, gewone jeans gaat niet meer.
Ik ga ook niet veel kleding kopen. Ik draag sowieso nooit broeken, alleen jurkjes, rokjes en broekpakjes. Ik ga het ook vanzelf wel meemaken straks! Een schoenlepel is een goeie! Thanks
Ik draag gewoon mijn oude schoenen, hele zwangerschap gedaan ook. Als ik veel moest staan droeg ik sneakers. Alleen m'n hakken beginnen langzaamaan te verstoffen. Qua kleding heb ik 2 positiebroeken gekocht en een legging maar draag eigenlijk me oude leggings ook nog gewoon. De broeken zitten ondertussen ook niet lekker meer, de buikband zit te strak. Gelukkig is dit pas sinds me verlof dus nu red ik me met joggingbroeken en leggings. Zou vooral niet te veel positiekleding kopen als ik jou was. Gewoon een paar basic dingen en dan meer kopen wanneer het echt nodig is.
Nou, de meeste dingen die ik draag zijn wel te strak. Veel croptops en high waisted rokjes, strakke jurkjes en broekpakjes. Veel dingen met knoopjes die nu al bijna uit elkaar barsten. Als ik die kleding blijf dragen kan ik het na de zwanger schap niet meer aan ben ik bang
Dit is vooraf natuurlijk moeilijk te zeggen omdat iedereen verschillend is in de zwangerschap. De een komt veel aan de ander maar weinig. Ik zelf had qua schoenen geen last. Ik kon alle schoenen nog prima aan, alleen vond ik het niet prettig om vanaf 20 weken ofzo nog op hakken te lopen ivm rug die dan pijn ging doen. maar er zijn genoeg vrouwen die tot 40 weken doorlopen op naaldhakken dus denk dat je het gewoon even moet afwachten. Sommige krijgen zon opgezette voeten dat ze het liefst alleen slippers dragen..
Je wordt er vanzelf handig in en dan kan je alle schoenen die je wilt gewoon aan op een gegeven moment ging ik gewoon mijn benen wat wijder zetten zodat ik links of rechtsom mijn schoenen vast kon maken. Ik heb zelf geen last van opgezwollen voeten e.d. gehad bij de eerste dus kon gewoon aan wat ik wilde.
Hier al een paar weken alleen zw.schapsbroeken. Mijn eigen zitten niet lekker meer. Verder eigenlijk alle bovenkleding nog van mezelf. Ondergoed begint nu ook wat minder te worden. Heb daar pas nog een topic over geopend en goede tips gekregen. Verder twee leuke positiejurkjes gekocht van het weekend die ik ook op een broek/legging kan dragen. Met een shirtje eronder of een bolero erop en ook als het straks warmer is gewoon als jurkje. Verder van mijn zus nog wat rokjes en shirts gekregen, maar ik denk dat ik nu wel voorzien ben.
Noppies is een goed merk voor positiekleding, net als Supermom en Esprit. Wel duur, maar goede kwaliteit.
Ik ben ook helemaal blij met Esprit. Niet goedkoop inderdaad, maar wel een leuk aanbod en hele snelle levering. Das wel fijn als je ineens je broeken echt niet meer past .
Ik heb twee spijkerbroeken bij de H & M gekocht en een spijkerrok bij de Prenatal met twee maillots. Voor de rest draag ik al mijn eigen kleren en schoenen nog. Ik ben iets meer dan 100 euro kwijt geweest voor mijn positiemode en dat vond ik meer dan genoeg.
Ik pas gewoon mijn eigen schoenen nog, draag geen hakken want dat is icm met mijn rug en bekken niet zo fijn.
Ik heb voornamelijk mijn eigen kleren gedragen, ging prima. Heb wel een aantal dingen (broeken en feestjurkjes) gekocht op asos.com vond alles wat ik in de winkel tegen kwam erg burgerlijk en truttig. Qua schoenen droeg ik in de winter gewoon nog m'n hakken of uggs.