Het stukje rijmen op Nick vind ik ook nog een dingetje inderdaad. Ik heb eigenlijk geen idee waarom mijn man zich heeft bedacht. Misschien heeft z'n moeder het ingefluisterd, haha. Ik ga toch nog even praten met hem. En misschien moeten we een hele andere naam uitzoeken.
Gemeen idee he 😁🙈 Maar ik heb het ook als argument gebruikt om een naam niet te gebruiken. Gezegd dat dat nu in m'n hoofd zat en ik het er niet meer uit kreeg. Ik zou dan ook samen op zoek gaan naar een andere naam. Of misschien een naam die er op lijkt...
Mijn man bleek Timo toch niet helemaal geweldig te vinden. Maar hij vindt het ook prima als het geen Nick wordt. Dus we gaan op zoek naar een andere naam. Iemand een leuke naam bij Thirza en Nathan?
Jonas/Joas Lucas Samuel Elim Elijah Boaz Raphael Levi Aram Thomas Boris Floris Julian Misschien zit hier iets voor jullie bij?
Misschien een naam waar nick / nic / nik in verwerkt zit? Marnick Jannick / Yannick Jarnick / Yarnick Dominick / Dominik / Dominic Younick Nicklas / Niklas / Niclas Nicolas Nicolai / Nikolai Nicola / Nikola Ennik Nikos / Nicos Nikai / Nikaj / Nikay
Ik ga echt bijna denken dat wij kinderne in dezelfde klas hebben hoor.. Je noemt echt bijna alle jongetjes van de klas van mijn zoon! hahahah zo grappig!!!! Geloof dat er 3 of 4 niet in zitten! hihihihi Ik vind mooi: Robin Ruben Mikael Anthony ook trouwens heel mooi! Kick Ferry Jaimy
Lucas en Levi vind ik erg leuk, maar die namen hoor je erg veel. Ook in onze naaste familie, dus die vallen af. Elijah vind ik ook leuk, maar daarbij ben ik toch een beetje bang dat mensen het niet goed uitspreken. Hoe zouden jullie Elijah uitspreken? Bij Nathan hebben we dat af en toe al. Wij spreken het op z'n Nederlands uit, maar er zijn ook mensen die het op z'n Engels uitspreken.
Als Nick echt zo speciaal is voor je man en jij vindt het ook een leuke naam zou ik dat gewoon doen. Wij vrouwen hebben meestal de uiteindelijke zeggenschap, dus de mannen mogen ook wel eens wat. Doe je man een plezier. Timo is voor jouw niet speciaal, maar Nick voor hem wel. Dan gaat Nick voor vind ik. Nick Anthony is dan de betere keus. Nick Hendrik rijmt en klinkt daardoor slecht. Nick Timo kan ook. Het zou raar zijn als de eerste kinderen wel 2 namen hebben, maar de 3e niet. klinkt zo achtergesteld.
ik zou ook voor een andere vorm van Nick gaan Nicholas past heel mooi bij Nathan en Thirza vind ik. ik heb mijn oudste zoon vernoemd naar mijn grootvader die ik al veel te lang moet missen en mijn oma was vreselijk ontroerd, mijn moeder ook, ze begrijpen ook waarom ik dit gedaan heb. Mijn grootvader heette Ferdinand, ik ben hem verloren toen ik 10 jaar was en ik mis hem nog steeds. het vernoemen (Ferre) is voor mij een balsem op het gemis. misschien voelt het voor je man ook zo?
Mijn man heeft aangegeven dat het voor hem niet heel belangrijk is dat ons kindje Nick gaat heten als roepnaam. Hij vindt Timo toch niet zo geweldig en kan niet echt wennen aan die naam, vandaar dat hij zei dat hij liever had dat het Nick zou worden. We hebben besloten om een andere roepnaam te verzinnen en dan Nick als 2e naam.
Ik vind Jonas/Jonah wel goed bij de andere namen passen. Sowieso misschien even googlen op bijbelse namen, dat lijkt me het mooist combineren bij de andere twee.
Nick als 2e naam ''bekt niet zo fijn bij de meeste namen, dus misschien moet je je daar niet te veel aan vast houden, de 2e naam zeg je immers niet altijd erbij.....en anders misschien Nickola(s)? -Silas -Amon -Davin/Eadin/Dustin -Mikah -Andy -Ilan -Ezra -Mattiaz -Abel -Daniël -Micha