Mij moet ook iets van het hart en daarna mag er gerust een slotje op Maar ik vind het heel erg dat er op het topic van zonnestraaltje zulke discussies worden gestart! Kun je niet gewoon je medeleven mede delen en dan gewoon je mond houden. Vind het erg laag en ik hoop eigenlijk dat zonnestraaltje de discussie stukjes niet ziet! Heel lief van degene die wel normaal hebben gereageerd maar erg jammer van de twijfelaars. Dat moest ik even kwijt sorry liefs Esther o ja ik wil niet dat de discussie hier verder gaat a.u.b
Dat idee had ik ook. Alsof iemand zo iets voor de "lol" er op zou zetten.... Inderdaad jammer dat er mensen zijn die er zo over denken.
ik vind het ook zwak dat mensen twijfelen over z'n onderwerp en hoe moeilijk is het nu om je medeleven te tonen. zolang het tegendeel niet bewezen wordt ga ik er van uit dat iedereen niet aan zo iets hoort te twijfelen, en zeker niet omdat iemand een paar mailtjes heeft gestuurt terwijl haar vriend net is overleden, mag dat niet ofzo als je iets ernstigs hebt meegemaakt. nee zet hier maar een slotje op want ik denk dat er heel veel mensen hun hard hierover wilen luchten
Dit heeft geen nut meiden, dan gaan we weer verder waar we gebleven waren, mijn collega heeft er niet voor niks een slotje op gedaan.