Zucht, nipples...

Discussie in 'De lounge' gestart door Melrose, 9 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Misschien een gekke vraag hoor, maar hoe camoufleren jullie je tepels bij dit warme weer? Voorgevormde BH's staan mij niet, alles springt er gewoon uit om het maar zo te zeggen. Die dunne BH's staan me en zitten prima, maar met die dunne T-shirts bij deze temperaturen zijn de ahum, details nogal goed te zien. Ik loop op m'n werk de hele dag met m'n armen voor mijn borstkas, dat begint er wat verdacht uit te zien.

Ik let al de hele week op de boezems van vrouwen die ik tegenkom en ik heb er niet 1 op een nipple afdruk kunnen betrappen. Hoe doen jullie dit? Hebben jullie wel tepels??

P.S. niet lachen, ik ervaar het als een serieus probleem ;)

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Heb je echt last van harde tepels of bedoel je de tepel en het tepelhof zelf? Ik heb er zelf geen last van.

3. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    *sorry er verschijnt toch een glimlach op mijn gezicht*

maar hier geen last van, draag ook gewone (t-shirt) bh's een collega van mij had dit ook altijd. tja wat zou je ertegen kunnen doen...

je zegt dat je geen voorgevormde bh wilt, maar je hebt er ook die wel wat voorgevormd zijn.. maar toch ook weer niet echt.. beetje ertussenin zeg maar, is dat niet iets?

4. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hier geen last van maar draag wel voorgevormde bh's. Denk dat bij een dunne bh dit sneller te zien is.

5. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik draag voorgevormde BH's dus heb het probleem niet, maar kun je niet losse voering erin leggen, zoals in bikini's vaak zit?

6. Nikita1981

Nikita1981 Actief lid

25 nov 2011
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het ook en heb er met dit weer gewoon sch#t aan:) Ja hallo, ik heb nu eenmaal tepels en het is me nu echt te warm voor een bh. In een shirtje met print valt het wel een stuk minder op dan in een effen lichtgekleurd shirtje.

7. Josie88

Josie88 Niet meer actief

En of ik tepels heb, niet te min op dit moment... :cool: Herken je probleem echter niet. Zelfde vraag als Umm trouwens?

8. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Bij mij zitten voorgevormde bh's voor geen meter! Maar met dunne shirtjes heb ik er geen last van. Misschien omdat mijn bh's meestal van kant zijn? Leg er ook eigenlijk niet op..,

9. BB88

BB88 Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.002
    3
    38
    Hier ook voorgevormde bh's, maar ik heb echt al dames met zichtbare tepels gezien, sorry dat ik t zeg. Heb er zelf geen moeite mee en die dames blijkbaar ook niet, het is toch gewoon een natuurlijk iets? Gewoon lak aan hebben hoor!

10. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik heb helaas heule kleine tepels met hele grote borsten ;) Ze zijn al wel iets gegroeid (mijn borsten zijn nu inmiddels veranderd in een explosieve F-cup) maar ik hoop dat mijn tepels er nog een maatje extra bij gaan doen straks... Wanneer ik een geprint shirtje en BH aan doe, ziet niemand wat.

Ik lag laatst op bed zonder BH en shirtje en naast mij stond de schemerlamp op het nachtkastje en ik had er ein-de-lijk een schaduw op de slaapkamermuur. Trots dat ik was :D Direct mijn vriend mee laten kijken :cool:!

11. Mamishka

Mamishka Bekend lid

20 mei 2012
    600
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik draag altijd een topje/hemd over mijn BH...niet van die lelijke witte katoenen hemden hoor maar mooie elastische met spaghetti bandjes

12. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Hier ook een niet voorgevormde bh omdat de andere niet lekker zitten en pijn doen... laatst zag ik ook dat mn tepels te zien waren maar ach zit er nu niet meer zo mee eigenlijk... vroeger had ik ermee kunnen zitten nu niet mijn comfort gaat boven dat alles ;)

13. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Haha ik ben blij om te lezen dat ik in ieder geval niet de enige ben met een heuse tepelshow...

Ik bedoelde niet zozeer dat ze altijd "hard" zijn, maar dat kunnen ze bij een windvlaag o.i.d. wel worden en dan is het steeds weer kassa.
    Ik zit er ook steeds op te letten in de spiegels. :D Moet ik natuurlijk niet doen, maar ik schaam me er een beetje voor en wil graag dat ik die dingen beter kan verbergen.

Zo'n losse voering is misschien een idee, kan dat los gekocht worden?

14. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Wattenschijfje..?

15. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Al een keer geprobeerd, het verschoof en bij een koude rilling stak de nipple er alsnog doorheen. :x

16. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Ik heb overigens ook van die borstpads geprobeerd, die je vlak na je bevalling gebruikt. Ben even de officiƫle naam kwijt.
    Ook daar zag je alles doorheen.

17. mimi83

mimi83 Niet meer actief

waarom schaam je je voor iets natuurlijks? alsof jij er wat aan kan doen dat bij een windvlaag je tepels stijf zijn, dat is hetzelfde als niet willen laten zien dat je kippevel hebt.

ik denk daar echt niet over na en zal ook echt mijn borsten niet bedekken omdat het zou kunnen zijn dat er een tepel hard word. Als mijn morphea (huidziekte op borst) actief is is mijn rechtertepel de hele dag pijnlijk hard maar ga daar echt niets voor laten of voor afschermen.

18. Aylen

Aylen Niet meer actief

Ik heb bij V&D een keer zo'n zakje tepelstickers gekocht. Klinkt heel stom, maar is echt niet zo raar... De plakrand zit om het tepelhof heen waardoor hij niet verschuift, maar ook niet vastplak aan de gevoeligste delen.

19. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    " Kleur: Naakt alleen Uniek, padless, pijnloos te verbergen tepel stickers die echt heeft die momenten dat vrouwen niet willen dat hun tepels om aan te tonen te verwijderen. .
    Deze wegwerp stickers kan gedragen worden de hele dag en zijn zo licht dat je vergeet ze op! "

:D

En bedankt voor de tip, klinkt idd niet eens zo gek. Misschien is dat het geheim van al die schijnbaar tepelloze dames buiten!

Deel Deze Pagina