Zucht, nipples...

Discussion in 'De lounge' started by Melrose, Jul 9, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aylen

Aylen Niet meer actief

Goeie verkooptekst ja :D

2. Drieka

Drieka Niet meer actief

Hier precies hetzelfde, ik draag onder sommige truitjes niet eens een BH en heb toch echt cup 85C ik heb gelukkig (vind ik zelf) best stevige borsten dus ik kan het wel hebben en tja als ik in een winkel voor het vriesvak sta, nou ja dan zie je wel een tepelafdruk ja. Boeien! Ik ga geen strakke bh aandoen als het me te heet is :D

3. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Ooooo wat een luxeprobleem.
    Ik MOET een BH aan om te zorgen dat mijn borstjes nog wat lijken.
    Het is dat er nipples zitten, anders hadden mensen waarschijnlijk gedacht dat ze tegen mijn rug aan het kletsen waren.

4. ientje

ientje Fanatiek lid

Jun 7, 2010
    2,999
    0
    36
    Je hebt ook ipv voorgevormde bh's, van die padded bh's.
    Voorgevormd staat me voor geen meter, maar padded zit super! Zou niet meer anders willen :)

5. esme66

esme66 Niet meer actief

Ik dacht bij het zien van de titel meteen; iemand die mijn probleem deelt.. nu is het niet zozeer wat je in de OP aangeeft, maar wel daarna. Mijn tepels worden dus heel snel hard en dat vind ik vreselijk.. 30 graden, bloedheet, één minizuchtje wind en jawel, daar zijn ze.. terwijl ik het dus niet koud heb..
    Ik hoef maar te denken dat ik er "bang" voor ben dat het gebeurd, en ja hoor, bingo.!
    misschien kan ik ermee het circus in, met mijn telepatisch bestuurbare tepels, hahaha.

De oplossing hier zijn wel voorgevormde bh's, maar ze moeten dus echt dik genoeg zijn.. maar weer niet van die opgevulde want dan zijn mijn borsten weer te groot...

Grappig om te horen dat ik niet de enige ben..

6. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
    wist niet eens dat er tepelstickers bestonden joh

7. 2jees

2jees Niet meer actief

Hier zelfde probleem, (altijd). Ik draag een kussenbeha en op dit moment zoogpads en nog zie je het een beetje. Tja geen strakke shirts voor mij. vind het heel raar staan. (ordinair.)

Plakdingen doen bij mij best pijn als ik ze er afhaal, geirriteerde huid.

8. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Hier ook last van :( Bh's met dit weer kan ik echt niet hebben dus draag ik maar van die topjes voor pubers. Ik heb kleine tepels maar grote borsten en als je ze ziet schaam ik me echt dood. Het enigste wat helpt is donkere kleuren kiezen:) Grappig,ik vroeg me trouwens ook af hoe andere mensen dit doen

9. happyglow

happyglow Fanatiek lid

Oct 18, 2012
    2,101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Ik heb het ook en heb me er nooit druk om gemaakt... Bij mannen zie je toch ook soms een bobbel in hun broek? Wij hebben nou eenmaal tepels en zij hebben nou eenmaal een piemel. Maak me er niet echt druk om.

10. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Ik krijg nu al plaatsvervangende schaamte als ik dit lees...:):D

11. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    Ik heb ook bh's met wat er in..
    Stond een keer met gewone les te geven.. En uhmmmm werd de jongen vooraan rood..
    " mevrouw" fluisterde hij
    " uhmmmmmm .... "
    Kon wel door de grond zakken..
    Stelregel 1 sindsdien...
    Voorgevulde bh naar het werk aan.. Desnoods met een compleet dekbed per cup

12. Pluizje

Pluizje Bekend lid

Oct 31, 2011
    661
    14
    18
    En als je thuis bent kwastjes erop plakken voor je wederhelft :p:D

13. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

Apr 16, 2013
    4,184
    1
    0
    Hier meestal een t-shirt zonder mouwen of met spaghettibandjes onderaan.
    En als ze dan nog iets zouden zien ... dan is dat brute pech en gewoon natuurlijk.

14. dushi85

dushi85 Actief lid

Aug 23, 2009
    354
    0
    0
    Sorry maar ik moest toch wel een beetje lachen maar meer om je tekst TS. Ik draag gevoerde bh s maar zelfs daar zijn ze soms zichtbaar doorheen :S Kan voor de rest ook niets aan doen.

15. Siren84

Siren84 VIP lid

Jul 8, 2010
    5,115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Hmm ik ken het probleem zelf niet. Is me ook niet bij andere vrouwen opgevallen. Maar tipje.. bij de hema hebben ze toch van die soepele fijne goedkope tshirt bh's? Ik draag altijd een bh trouwens...ook met deze temperaturen.

Die 'bobbels' bij mannen zijn mij wel opgevallen haha... op de een of andere manier trekken die meer mijn aandacht dan borsten haha! :p

It's natural! laten we het daar op houden! :p

16. mamabri

mamabri Niet meer actief

ooooh wat een genant moment :)

Ts: ik heb er zelf gelukkig geen last van, dus kan ik je geen advies geven. Het lijkt mij best een genant probleem.

17. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ik camoufleer niets. Ik heb die dingen nou eenmaal. Deurbelmethode (net als bij een tsr) helpt trouwens prima als ze willen uitsteken hoor. Maar om me nou in zo'n BH met sponsvulling te gaan hijsen? Moet er niet aan denken!

18. Magda

Magda Bekend lid

May 29, 2012
    524
    28
    28
    nou thnx heb zo erg om jouw reactie moeten lachen dat ik mijn mannetje wakker heb gemaakt:)

19. Magda

Magda Bekend lid

May 29, 2012
    524
    28
    28
    Ik heb er nooit zo op gelet eigenlijk. En jij mijn borsten vallen hoe dan ook op. Ze komen altijd als eerste binnen en dan kom ik er achteraan. Ik weet wel dat mijn tepels enorm werden toen ik zwanger was. Mijn vriend moest altijd lachen dat ik verplicht in bh moet slapen omdat hij anders bang was dat ik zijn ogen per ongeluk kapot ga steken.
    Ik zou trouwens ook die vullingen halen voor in de bh, mijn zusje gebruikt ze en is er erg tevreden over.

20. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

Dec 11, 2009
    1,785
    0
    0
    purmerend
    Hihi, ik zit net nog vreselijk te lachen omdat ze zich in amerika druk maakten om de nipples van allyssa Milano (of hoe je dat dan schrijft). Veel vrouwen hebben toch tepels? Ik snap niet waarom dat raar is als die bobbeltjes te zien zijn door kleren.... Ik moet zeggen dat ik er zelf geen last van heb maar ik dacht dat ik abnormaal was met mijn kleine tepels (jaren vreselijk druk om gemaakt).

In mijn ogen hoef je je echt nergens druk om te maken..

Share This Page