Hallo lieve dames, Toen ik net zwanger was en we het geslacht nog niet wisten had ik al wel 20 namen voor een meisje in m'n hoofd maar voor een jongen vond ik het zo lastig. En jullie raden het al, biij de 20 weken echo hebben we te horen gekregen dat we een zoontje verwachten . Onwijs blij mee natuurlijk maar ja, de naam... Vriend kwam met superveel namen maar ze waren het toch allemaal net niet. We hadden al wel vrij snel een 2e naam dus die stond al vast. Toen werd ik verliefd op de naam Kian maar helaas kon en kan mijn vriend daar niet aan wennen en dan houdt het al gauw op. Toen kwam hij met het voorstel om de 2e naam als 1e naam te gebruiken en dan mocht ik Kian als 2e naam geven . Ons zoontje zal dus de naam: Levi Kian gaan dragen. Omdat we de namen nog even geheim willen houden voor familie en vrienden maar wel benieuwd ben wat de meningen van anderen zullen zijn vraag ik het hier . Nu weet ik dat Levi een populaire naam is maar ik ken/weet niemand die zo heet hier in de omgeving. Dus dames, wat vinden jullie van de naam; Levi Kian?
Leuk hoor. Kyan stond ook vrij hoog op mn lijstje. Levi vind ik mooi maar hij is me helaas wat te populair. Zelf hou ik van wat minder voorkomend
Mooi! Ik heb juist het idee dat de naam Levi wat afneemt in populariteit, hoor hem in mijn omgeving nauwelijks meer bij kindjes die geboren worden. Maar hoe dan ook, mooie naam, ook i.c.m. Kian.
Leuke naam. Het is dat het broertje van mijn vriend Levi heet anders was het hier zeker een kansmaker geweest.
Uitspraak.. Levi of livaaj op zn engels? Als jullie t mooi vinden, lekker doen.. vind het een stoere naam.
Leuk om de, soms verschillende, reacties te lezen . De uitspraak is gewoon Levi zoals je het schrijft en geen Livaaj.
Leuk! En het lijkt wel op ons verhaal. Alleen hebben wij de beslissing pas genomen in het zkh toen de vliezen al gebroken waren, haha.
Niet helemaal mijn smaak, maar ook niets geks. Is gewoon heel persoonlijk. Wel helemaal super dat jullie er samen zo goed uitgekomen zijn! Heerlijk is dat hè..!
onze oudste dochter zou als het een jongen was ook Levi heetten. Levi Benjamin . Tsja jammer dat de naam populair is daar zou ik het nooit om laten.