hoi! ik heb een aantal hele leuke en originele jongensnamen gevonden, maar kom er niet uit welke het leukst/mooist is.. Graag hoor ik jullie mening! Dex Paco Ravi Bent
Ik vind ze eigenlijk allemaal niet zo. Dex is een typische modenaam. Paco is een afkorting van Francisco, een ouderwetse naam. Ravi vind ik leuk voor een indiaas kindje, niet voor een kaaskop. En Bent is voor mij een werkwoordvervoeging, geen naam. Brent vind ik wel leuk. En Ravi als jullie een mix kindje verwachten.
Ik vind e namen wel leuk, behalve Bent, doet me denken aan bocht in het Engels. Ik heb op Paco gestemd maar Ravi ook net zo leuk. Beide stonden lang op mijn lijstje voor nr 3. Pablo vond ik eigenlijk nog mooier, misschien nog iets voor jou?
Dex! Erg leuk! Paco vind ik niet mooi. Het doet me denken aan taco. Ravi is inderdaad meer iets voor een getint kindje. En Bent vind ik raar klinken, dan zou ik eerder voor Brent gaan.
Ravi en Dex vind ik allebei leuk! Heb op Ravi gestemd. Paco vind ik echt niet mooi, Bent ook niet. Brent vind ik wel weer leuk.
dex of ravi! bij Paco heb ik een oude Mexicaanse opa of een Taco in gedachten. En bent vind ik meer een te normaal Nederlands werkwoord "vertel eens wie jij bent?".
Nee, het wordt geen getint kindje. Grappig dat meer mensen Ravi leuk vinden voor een getint jongetje..