spoed hoe pak ik dit aan

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door happymama, 18 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happymama

happymama Niet meer actief

mijn zoontje heeft regel dagen .eerst dacht ik dat er iets anders was omdat öre zoveel huilde en weinig sliep overdag.maat vanavond was ik weg en gaaf min vriend de fles met 200 cc erin. die donk hij in 10 min leeg en was helemaal vrolijk.dus geen pijn maar regendagen denk ik.nu wil ik daar morgen helemaal voor gaan ondanks ik grieperig ben.maar hoe ga ik dit t beste doen met nog een peuter die ook een behoorlijke lastige periode heeft?

2. vgg

vgg Bekend lid

8 okt 2010
    522
    21
    18
    NULL
    NULL
    Aan je woorden te zien is je vriend morgen niet thuis?
    Ik heb er geen ervaring mee, maar ik denk: op de bank jnstalleren en zoontje zoveel mogelijk aanleggen en tussendoor alle aandacht voor je dochter. Op die manier wordt ze het hopelijk tussendoor niet zat. Verder geen plannen maken voor morgen, zodat je echt alle tijd aan zoon en dochter kan besteden. Succes!

3. happymama

maar hoe slapen de regel babys dan of hoe ik m niet echt in bed te leggen ? gewoon bij me leggen de hele dag?

4. happymama

sorry voor de fouten o ik post op mn tel

5. vgg

vgg Bekend lid

8 okt 2010
    522
    21
    18
    NULL
    NULL
    Slaapt hij nog lekker als hij bij je ligt? Zo ja, dan zou ik dat gewoon doen voor een dagje. Anders lijkt het me praktisch niet te doen met je dochter erbij.

Als het niet kan zoals het 'moet', dan moet het maar zoals het kan. ;)

6. happymama

weet nietof hij dat zal doen..... maar in.be slaapt hij nu ook maar amper omdat hij dus steeds huilt...en hoe vaak moet ik m aanleggen ? heb altijd moeilijk gezien wanneer hij honger heeft . meestal begint ie ineens te huilen ong om de 3 uur.en leg m dan aan moet ik t dan nu ook gewoon zo doen? als hij begint te huilen ? of gewoon om t uur of anderhalf uur

7. vgg

vgg Bekend lid

8 okt 2010
    522
    21
    18