spoed hoe pak ik dit aan

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door happymama, 18 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happymama

happymama Niet meer actief

mijn zoontje heeft regel dagen .eerst dacht ik dat er iets anders was omdat öre zoveel huilde en weinig sliep overdag.maat vanavond was ik weg en gaaf min vriend de fles met 200 cc erin. die donk hij in 10 min leeg en was helemaal vrolijk.dus geen pijn maar regendagen denk ik.nu wil ik daar morgen helemaal voor gaan ondanks ik grieperig ben.maar hoe ga ik dit t beste doen met nog een peuter die ook een behoorlijke lastige periode heeft?

2. vgg

vgg Bekend lid

8 okt 2010
    522
    21
    18
    NULL
    NULL
    Aan je woorden te zien is je vriend morgen niet thuis?
    Ik heb er geen ervaring mee, maar ik denk: op de bank jnstalleren en zoontje zoveel mogelijk aanleggen en tussendoor alle aandacht voor je dochter. Op die manier wordt ze het hopelijk tussendoor niet zat. Verder geen plannen maken voor morgen, zodat je echt alle tijd aan zoon en dochter kan besteden. Succes!

3. happymama

maar hoe slapen de regel babys dan of hoe ik m niet echt in bed te leggen ? gewoon bij me leggen de hele dag?

4. happymama

sorry voor de fouten o ik post op mn tel

5. vgg

vgg Bekend lid

8 okt 2010
    522
    21
    18
    NULL
    NULL
    Slaapt hij nog lekker als hij bij je ligt? Zo ja, dan zou ik dat gewoon doen voor een dagje. Anders lijkt het me praktisch niet te doen met je dochter erbij.

Als het niet kan zoals het 'moet', dan moet het maar zoals het kan. ;)

6. happymama

weet nietof hij dat zal doen..... maar in.be slaapt hij nu ook maar amper omdat hij dus steeds huilt...en hoe vaak moet ik m aanleggen ? heb altijd moeilijk gezien wanneer hij honger heeft . meestal begint ie ineens te huilen ong om de 3 uur.en leg m dan aan moet ik t dan nu ook gewoon zo doen? als hij begint te huilen ? of gewoon om t uur of anderhalf uur

7. vgg

vgg Bekend lid

8 okt 2010
    522
    21
    18
    NULL
    NULL
    Als je echt een dag wil kijken of regelen helpt, zou ik wel eerder aanleggen dan wanneer hij huilt. Weet niet precies hoe vaak. Probeer wat voor jou en zoobtje goed voelt. Vaak is goed bij regelen, dus je zou best elk uur kunnen proberen. Als je zoontje niet wil, laat hij dat heus merken, toch?

8. happymama

hij maakt noot geen smaak geluidjes of handjes zuigen als ie honger heeft.hier gaat meteen t melk alarm af zoals ik t altijd noem

9. happymama

nou ik ben begonnen om half 6 en om half 8 begon hij east te mopperen dus weer gevoed. hij drink wel heel kort moet ik zeggen .is dat altijd bij een regel dag? nu15 min later begint hij weer te moppere dus weer aan leggen ? wordt zwaar als hij iedere 15 min wil

10. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Hier bij regelen ook altijd vaak en kort drinken, inderdaad!

11. vgg

vgg Bekend lid

8 okt 2010
    522
    21
    18
    NULL
    NULL
    Ik zou bij mopperen inderdaad gewoon aanleggen. Kort drinken kan heel goed op een regeldag. Succes vandaag! ;)

12. happymama

netweer aangelegd drinkt aan 1 kant t tsr weg en de andere kant hoeft ie niet.is dat ook normaal? per x 1 kant? sorry ben best onzeker nu.heb t idee dat hij nooit eerder een regel dag gehad heeft.had scijnbaar altyd genoeg melk

13. happymama

all 6 voedingen gedaan! hij drinkt wel echt dus denk dat echt nodig is vandaag.hij slaapt alleen helemaal niet tussendoor! is dat bij jullie ook? ris zwaar maar wel weer lekker heel de dag samen op bed.ben ook niet fit dus lekker niks doen vandaag

14. happymama

lekker slapen bij mama

Bijgevoegde bestanden:

15. vgg

vgg Bekend lid

8 okt 2010
    522
    21
    18
    NULL
    NULL
    Wat een ontzettend lieve foto! Fijn dat je zo zelf ook een beetje je rust kunt pakken. En hopelijk pakt hij snel weer het normale 'ritme' op. ;)

16. happymama

pppfff zit er nu wel een beetje doorheen hoor heb m maar op bed gelegd nu slaapt ie gelukkig ff

Deel Deze Pagina