*zucht* nooit gedacht dat ik dit nog zou denken...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Calimero, 5 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Calimero

    Calimero Fanatiek lid

    31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    hebben jullie dan ook zoiets als de duivels moeten komen van ik hoop dathet weg blijft ik hoop dat het wegblijft en aan de andere kant weer dat het wel zoorzet ... hmmz lekker duidelijk he!
     
  2. wizard

    wizard Actief lid

    19 apr 2006
    338
    0
    0
    Ja Gipsy, ik begrijp wat je bedoeld. Ik zit nu te wachten op mijn duivels en het is precies wat je zegt: aan de ene kant hoop ik dat ze wegblijven maar aan de andere kant hoop ik (verstandelijk gezien) dat ze wel gewoon komen. Voorlopig nog geen enkel teken dat ze er aan zitten te komen.....
     
  3. stranger

    stranger Fanatiek lid

    28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Hihi, dubbel gevoel dus... :)

    Wat vindt je man er trouwens van?
     
  4. mam85

    mam85 Fanatiek lid

    3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    hier ook nog ven niet. lijkt me heel leuk een 2e , en als het zo is dan is het zo. maar wacht liever tot onze zoon een jaar oud is.. we zitten namelijk ook met een verbouwing die nog plaats moet vinden. hier moeten we ff geld voor sparen.
    een uitbouw voor de 2e kinderkamer,

    dus hier pas volgende jaar weer.. stoppen met de pil.
     
  5. vanesje

    vanesje Fanatiek lid

    17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Leuke topic!

    Hier precies hetzelfde. Paar dagen na de bevalling wilde ik al een tweede of in ieder geval weer zwanger zijn. Zo leuk, het proberen, wel/niet zwanger, samen naar de test staren, 4 maanden spugen was wat minder ;)

    Wij zitten er ook over na te denken om aan het einde van dit jaar voor een brusje te gaan voor Olivier.

    Zal zwaar zijn twee kindjes zo kort op elkaar zowel lichamelijk als qua inspanning maar we willen het wel graag en bij mij jeukt het mega :)
     
  6. jessicad

    jessicad Actief lid

    2 nov 2006
    344
    0
    0
    Ik vind het heel dubbel. Aan de ene kant zou ik nu al weer zwanger willen zijn. Dan zou er 1,5 jaar tussen zitten, dat lijkt me wel leuk. Heb altijd gezegd dat een leeftijdsverschil tussen de 1,5 en de 3 me leuk lijkt. En het kriebelt echt al wel (eigenlijk al vanaf het begin) en niet alleen bij mij. Maar het is me ook te druk. Ik werk 2 dagen doe een deeltijdopleiding en voel me naar Inge toe al schuldig dat ik zo druk ben. Mijn nooit gedacht dat ik dat zou denken/voelen is het feit dat ik nu vaak denk dat ik best thuis zou willen zijn met mijn meisje. Of alleen die 2 dagen werken. Met nog een 2e erbij lijkt het me allemaal wel heel druk. Dus verstandelijk wil ik eerst mijn studie afmaken (zwanger afmaken mag ook, haha) en dat duurt nog 1,5 jaar. Gevoelsmatig zou ik liever nu zwanger worden en de studie later afmaken. Maar mijn verstand wint het. En al zou ik willen, ik ben nog steeds niet ongesteld geweest, dus volgens mij ben ik nog helemaal niet vruchtbaar. Ik weet wel dat je eerst een eisprong hebt voor een menstruatie, maar ik heb echt het idee dat het bij mij nog wel even zal duren.
     
  7. makey

    makey Fanatiek lid

    16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    hahaha die gedachte heb ik ook hahaha :confused: nooit gedacht hoor, ik vond zwanger zijn een verschrikking en de bevalling ja mag niet klagen (4.5 uur :D )en daarna dat was nog erger :cry: .
    Maar ja je hebt er werl wat mooi's voor terug.

    Is er niet een manier omdat alles over te slaan hahah :rolleyes: ;)

    Het lijkt mij wel heel leuk om er eentje snel erachteraan te hebben ivm het kleine leeftijdsverschil.

    Maar aan de andere kant wil ik nog even wachten en aan de andere kant je zit er toch nog in luiers flesjes etc.

    Lijkt me wel even druk als je en kleintje erbij hebt een een dreumesje wat misschien net loopt
     
  8. sjorsje

    sjorsje VIP lid

    17 aug 2007
    11.333
    250
    83
    Noord-Brabant
    Wij hebben besloten om na de bevalling geen voorbehoedsmiddelen te gebruiken. Ben ook nog niet ongesteld geweest en ben ook niet zwanger. Het liefste willen we een leeftijdsverschil van 12 a 13 maanden tussen de baby's. Ach, het oefenen alleen al is leuk en als daar in de komende maanden weer een zwangerschap uitkomt is dat mooi meegenomen.
     
  9. Zelfde situatie hier!
     
  10. Calimero

    Calimero Fanatiek lid

    31 aug 2006
    1.901
    0
    0

    uuuuuuuuuuuuuuuuuuuhw :oops: hij was de eerste die er over begon :oops:
    maar omdat we maar 1 slaapkamer hebben moeten we eerst verbouwen.......
     
  11. Calimero

    Calimero Fanatiek lid

    31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    trouwens...

    verbeelden jullie je ook allerlei kwaaltjes?
    ik word zoo gek vanmezelf momenteel grrr!fjeiog :rolleyes:
     
  12. stranger

    stranger Fanatiek lid

    28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Nou daar moest ik dus helemaal niet aan denken meteen na de bevalling!

    hebben jullie dan niet dat je heel erg moet wennen aan de nieuwe situatie? Ik wel hoor...
     
  13. stranger

    stranger Fanatiek lid

    28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    hahaha, Gipsy, dat kan natuurlijk ook nog ja, dat je man heel graag wilt ;).

    Succes met de verbouwing dan! Slaapt jullie dochter bij jullie op de kamer dan?
     
  14. wizard

    wizard Actief lid

    19 apr 2006
    338
    0
    0
    Heb er vanmiddag toch maar een testje tegenaan gegooid maar deze geeft aan dat ik niet zwanger ben... Merk dat ik stiekem toch wel een beetje teleurgesteld ben... :(
     
  15. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    He Eva... wat jammer meid! Die teleurstelling zegt genoeg he... ;)
     
  16. chantalk

    chantalk Fanatiek lid

    Bij mij kriebelt het ook weer ;) Elke keer als ik een dikke buik zie, denk ik ikke ook weer :)
    Mijn bevalling is best zwaar geweest, maar ik heb nooit gedacht dit nooit meer. Toen ze me op mijn kraambed vroegen of ik nog een kindje wil riep ik meteen JA! ZEKER! :)
     
  17. liefzonnetje

    liefzonnetje Fanatiek lid

    17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    Mocht je iets gevonden hebben om die 9 mnd over te slaan.... ik hoor het graag! Ik zei direct al na de bevalling... liever 9 keer bevallen dan 9 maanden zwanger! :rolleyes: maar ja, dat krijg je als je tot 1,5 wk voor de bevalling de wc van boven hebt bekeken en al vanaf week 24 niet meer mag werken etc vanwege hoge bloeddruk....
    Mijn VK zei trouwens bij de afsluiting.. " een 2de zwnagerschap kan echt heel anders verlopen hoor, tot over een jaar en dan maken wij het wel af" :confused: (was overgenomen door gyn 2 wkn voor bevalling)

    Nou.... niet dus hoor! Mooi lekker ff wachten, genieten en ooit.....
    Vriendlief maakt wel steeds opmerkingen... laatst zelfs tegen Steven..."als je een broertje of zusje wil, moet je maar lachen..." 3 keer raden wat er gebeurde... :rolleyes:
    MANNEN SPANNEN SAMEN! ;)
     
  18. liefzonnetje

    liefzonnetje Fanatiek lid

    17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    :(

    misschien nog te vroeg om te testen? zolang de :evil: er niet zijn...

    (hmmm hier zijn ze uberhaupt nog niet geweest na de bevalling... lang leve BV! )
     
  19. Calimero

    Calimero Fanatiek lid

    31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    nope bedoelde dus 2 kamers ;)
     
  20. sjorsje

    sjorsje VIP lid

    17 aug 2007
    11.333
    250
    83
    Noord-Brabant
    Misschien een rare vraag, maar hoelang duurde het bij jullie voordat je weer gewoon gevoel had bij de sex. Ik voel namelijk niet veel, terwijl ik voor de bevalling haast al klaarkwam zodra hij erin zat.
     

Deel Deze Pagina