*zucht* nooit gedacht dat ik dit nog zou denken...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Calimero, 5 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    @Sjorsje: Bij mij voelt het nog steeds anders als voorheen... Volgens mij is de boel nog helemaal beurs daaronder :) Sommige standjes zijn ook pijnlijk. Ik heb geen flauw idee wanneer dit weer normaal wordt en of het überhaupt weer 'normaal' wordt.
     
  2. stranger

    stranger Fanatiek lid

    28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Oh ok haha.

    @ Minyaweth: het is vast al vaak gevraagd maar je naam... is dat een elfennaam?
     
  3. makey

    makey Fanatiek lid

    16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    ik heb af en toe een twijfel,ben dr achter hoe dat komt , waar een mens zich al niet druk over maakt.
    We hebben een urban jungle en die wil ik voor de kleine beeb weer gebruiken maar de oudste kan dan waarschijnlijk nog niet goed meelopen maar ik wil niet zo dubbelding zo lastig met een gewone wagen kun je al amper een winkel in.

    Wat denken julie aan?
    Ik dacht een wandelwagen voor de oudste erbij en dan als ik alleen even boodschappen doe de kleine beeb in een draagzak (heb zon babybjorn voor vanaf de eerste dag)
     
  4. Calimero

    Calimero Fanatiek lid

    31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    vandaag de :evil: geariveerd
    voel toch iets van teleurstelling :confused:

    en tjah over sex ik had nat een maand nog geen sex.....
    maaar bij mij was het gevoel gewoon hetzelfde
     
  5. Lientje

    Lientje Fanatiek lid

    24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik zou er ook nog wel een willen hoor, ik herken het gevoel helemaal, ook al was zowel mijn zwangerschap als bevalling een ellende. Maar omdat ik een nieuwe baan heb wil ik mijn baas dat niet gelijk aandoen, dus ik wacht nog wel een paar jaar denk ik.
     
  6. Marlieke

    Marlieke Fanatiek lid

    19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Hier ook besloten om zo rond november voor nr. 2 te gaan. Ook met de reden dat het zolang geduurd heeft voor ik in verwachting was van Marciano. (ruim 1,5 jaar) Mocht het dit keer toch direkt raak zijn dan is dat des te leuker. Ik voel me fit dus geen probleem.

    Ik weet niet meer wie het vroeg, maar hier ook weinig gevoel bij de sex...

    Groetjes!
     
  7. vanesje

    vanesje Fanatiek lid

    17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Ik had al eerder gereageerd in dit topic en wij willen er ook eigenlijk 'stiekem' al voor gaan. We hebben het 2 weken geleden ook onveilig gedaan, paar dagen voor eisprong. Kans is heeeel klein maar wie weet.

    Ik denk dat we vanaf nu gewoon zonder middelen gaan vrijen en zien wel waar het schip strandt.

    En tsja sex is nog steeds niks bijzonders. Pijnlijk van binnen en voelt nauwer.
     
  8. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ja dat klopt stranger! :)
     

Deel Deze Pagina