zucht...nu daktarin wie?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sim, 14 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sim

sim Niet meer actief

spruw...om moedeloos van de worden.

we hebben nu daktarin gekregen...heeft iemand hier ervaring mee, hoe lang kan het duren voor het over is?

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

Daktarin is in mijn ervaring heel erg goed spul. Binnen drie dagen was het bijna weg. 3 tot 4 dagen smeren moet genoeg zijn, Voordeel is ook dat de meeste kleintjes het wel lekker vinden!

3. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    heeeeeeey Sim, daktarin is heel goed hoor!

Sem heeft al iets van 3x achter elkaar spul gekregen, nystatine of zoiets en het werkte niet en nu die daktarin en het is weg1

Ik heb het zo 5 dagen gedaan en gewoon een beetje op mijn vinger en dan in zijn mondje gesmeerd. Met dat lepeltje die ze erbij geven is gewoon k*t zeg maar hahaha

Ik smeerde een klein beetje op zijn tong, binnenkant van de wangen en bovenin zijn gehemelte en dat heeft dus gewerkt hier.

Vervelend he die spruw, dacht dat sem er geen last van had, maar nu drinkt hij nog meer dan voorheen :( :confused:

Dus die spruw werkte best tegen.

Succes meis.

4. sim

sim Niet meer actief

ik kreeg er ook zo'n lepeltje bij en moest 5 ml 3 keer per dag van dat kleffe spul geven, nou dat is harstikke veel. nu werd me aangeraden 4 keer in de mond smeren...

5. Setteke

Setteke Niet meer actief

Dat zeiden ze bij mij ook. Dat lepeltje is veel te groot. Ik moest het drie keer daags in zijn mondje smeren. Wel goed je handen wassen! Ik deed ook wel eens een beetje aan zijn speen. Dus eerst in zijn mondje smeren en dan nog een beetje aan de speen. Hij kreeg er wel een kleefbekkie van, maar goed, als het maar helpt!

6. Natas26

Natas26 Bekend lid

2 dec 2005
    504
    0
    0
    prov. Utrecht
    Hoi Sim,

Heb het ruim 2 maanden met tussenpauzen moeten gebruiken. Colin vond het vies. Ik heb het in zijn mondje gedaan met een spuitje, kun je het goed in de wangzakjes krijgen en vervolgens met de vinger uitsmeren. Even een tip, als de spruw weg is nog minimaal 3 dagen blijven smeren, anders is de kans groter dat het terug komt. Helaas wil dat ook niet altijd helpen :cry: maar je mag zodra je weer wat ziet ook gewoon direct weer beginnen. Ik heb een minizaklampje :) waarmee ik iedere dag in zijn mondje schijn, ik geloof dat we het nu eindelijk overwonnen hebben :D :D :D

7. astridje

astridje Lid

1 jun 2005
    74
    0
    0
    Hallo,
    Ik moet ons ambertje ook daktarin geven. Ik doe een beetje op haar tut vind het zo lekker gemakkelijk. Moet het haar wel tien dagen vier keer per dag geven.

8. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik kreeg een geel drankje met een pipetje, het was echt vloeibaar, en smaakte naar kersen.
    Na 10 dagen zaten er nog een paar restjes,
    en toen moest ik van de HA molkosan met water vermengen, en ook in de mond doen.
    Toen na een paar dagen was het weg.

9. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik deed het op t lepeltje en met een aantal wattestaafjes smeerde ik het in zijn mondje en dan voornamelijk in zijn wangetjes. wat er overbleef deed ik op zijn speentje. Op die manier kwam het door zijn hele mondje.

10. Nicole28

Nicole28 Actief lid

2 okt 2006
    120
    0
    0
    Purmerend
    Lynn had ook constant spruw en ik had van alles gehad voor haar. Daktaringel en een geel vloeibaar spulletjes. Niets hielp. Uiteindelijk heb ik van Dr.Vogel een bepaald smeerseltje gehaald bij de drogist en daar moest ik meerdere keren per dag haar mondje mee aanstippen en met een paar dagen was het helemaal weg en is het ook nooit meer terug gekomen.

Deel Deze Pagina