Philips StyleCare Prestige automatische krultang

Discussie in 'De lounge' gestart door crystals, 25 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. crystals

crystals Actief lid

20 okt 2015
    404
    95
    28
    Ik heb een vraag aan jullie dames.
    Komtie. Is er iemand bekend met deze krultang? Mijn haar is altijd zo saai en dun en blegh. Nu kan ik met een gewone, krultang totaal niet overweg. Wij zijn gewoon echt geen vriendjes zeg maar... Dus ik zag deze en dacht jaaa die wil ik proberen. Maja zoals ik al aangaf, ik ben normaal echt geen vriendjes met de krultang. Ik ben dan ook onwijs bang dat de tang tot aan mijn kop getrokken wordt ofzo. Maar hij ziet er zo hip en makkelijk uit. Wat zeggen jullie? Doen of niet doen?

Bijgevoegde bestanden:

2. Ienemine

Ienemine Fanatiek lid

20 feb 2018
    1.514
    853
    113
    Vrouw
    Ik heb hem pas gezien dat een kapster hem gebruikte haar leek het ook heel handig.
    Het viel vies tegen het waren op zich wel mooie krullen maar zakten heel snel uit. Ze vond het echt een miskoop

crystals vindt dit leuk.
  3. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Ik ken hem niet, maar ik heb een carmen set.. ideaal... (hoewel mijn haar tegenwoordig gek genoeg uit zichzelf krult)
    17 euro bij de kv

crystals vindt dit leuk.
  4. crystals

crystals Actief lid

20 okt 2015
    404
    95
    28
    O wat jammer het was ook te mooi om waar te zijn. Hier ga ik wel door twijfelen

5. crystals

crystals Actief lid

20 okt 2015
    404
    95
    28
    Oja ik geloof dat ik die weleens gezien heb. Ze hebben geloof ik een soort van reis verpakking

6. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Ja heel makkelijk.
    Gewoon in droog haar, eerst schuim oid er in. Terwijl ik mij opmaak zitten ze er in.. dan drin’ ik nog een koffie en dan haal ik ze er weer uit.
    En klaar is het!

Ik heb ook een stijltang van de action die ik wel eens gebruik om te krullen, dat werkt ook, maar is veel meer werk en minder lief voor mijn haar

crystals vindt dit leuk.
  7. crystals

crystals Actief lid

20 okt 2015
    404
    95
    28
    Dankjewel ik zal er eens naar gaan kijken, waarschijnlijk ging ik vandaag toch nog even de stad in

Deel Deze Pagina