Labelfriends

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by myres, Jul 28, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. myres

myres Actief lid

Sep 19, 2012
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    Zijn er meer mensen die enorm lang moeten wachten op de labels van labelfriends?
    Ik heb op 14/7 mijn labels besteld, en nu op 28/7 nog geen labels binnen gekregen. Ze zijn op 20/7 in productie gegaan.
    Binnen 5 werkdagen zou je je labels binnen moeten hebben.
    Helaas neemt labelfriends ook de telefoon niet op. Op de website hebben ze het stuk wat klanten zeggen uitgeschakeld.
    Ze reageren wel op de mail, ik heb 23/7 een mail terug gekregen, dat binnen enkele dagen het verstuurd zou worden, maar ik heb ze nog steeds niet.
    Ik heb al eens eerder besteld, toen geen enkel probleem gekregen. Vandaar dat het me nu erg verbaasd.
    Herkennen mensen de lange wachttijd?

2. Jo33

Jo33 Actief lid

Jul 20, 2011
    382
    24
    18
    NULL
    NULL
    Ja, heel herkenbaar.

Ik heb in april ook labels bij labelfriends besteld.
    Precies dezelfde ervaring als jij. Ik kreeg ook zo'n mailtje dat ze in productie waren gegaan en uiteindelijk kreeg ik ze pas drie weken nadat ik ze besteld had.
    Na anderhalve week ofzo had ik ze gebeld (toen werd er wel gewoon opgenomen) en toen werd mij verteld dat ze het heel erg druk hadden, maar dat ze ging kijken of ze de order kon bespoedigen.
    Uiteindelijk heb ik ze dus gewoon gehad, maar zeker niet binnen die 5 werkdagen.

Bij dl1 had ik hier ook labels besteld en toen had ik ze volgens mij wel gewoon na een paar dagen al in huis.
    Wel merkwaardig dat die 'tijdelijke drukte' nu nog steeds gaande is.

3. poely

poely Actief lid

Mar 26, 2010
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waardeloos die Labelfriends. Had vorige maand labels besteld en betaald. Kreeg twee dagen later een mailtje dat ze ze verstuurd hadden, na een week nog niks in huis. Ik bellen, maar telefoon werd niet opgenomen, echt 20 keer gebeld over verschillende dagen, mail werd niet beantwoord. Echt zo slecht!! Uiteindelijk zijn ze toch binnen gekomen, maar heb er wel een mailtje achteraan gestuurd dat ik ze nooit meer daar bestel! Zo slecht!

4. frannie82

frannie82 VIP lid

Nov 28, 2010
    10,407
    2
    38
    Ik vind de kwaliteit ook slecht de stickers die je op flessen ed kan plakken en dan uitkook en vaatwasmachine bestendig zijn laten zeer snel los.

5. marleenmama

marleenmama Actief lid

Dec 18, 2011
    193
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Ik heb ook geen goede ervaringen met labelfriends. Na mijn bestelling weken niets gehoord of gezien van labelfriends. Ook op diverse emails reageerden ze niet. Uiteindelijk kreeg ik iemand aan lijn. Ja t wordt deze week verstuurd. Dus niet meteen die week erop weer gebeld en aangegeven dat ik t echt belachelijk lang vond duren en vooral t idee te hebben wel te mogen betalen maar niets te krijgen. Ze boden meteen aan om de bestelling te annuleren en mijn geld terug te storten. Dat heb ik maar meteen geaccepteerd. En heb daarna meteen via goedgemerkt een bestelling geplaatst. En daar was al en ben ik nog steeds tevreden over.

Share This Page