zucht, snap mijn lichaam niet meer

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door dopneusje, 22 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dopneusje

dopneusje Niet meer actief

Meiden,

graag weer even jullie advies :D. Ik heb altijd een hele regelmatige cyclus gehad van 28 dagen. De laatste twee maanden dus niet meer dus begonnen met ovulatietesten.

Ik heb op dag 20 een knaller gehad, de dag erna voor de zekerheid ook nog even een test gedaan maar de streep was alweer een stuk lichter. Op dag 18, 19 en 20 het gezellig gemaakt met mijn vriend dus dacht dat ik helemaal goed zat.

Ik zit nu op dag 22.

Maar nu heb ik ineens heel veel afscheiding en echt al twee dagen enorme krampen. Op internet lees ik dat vruchtbaar slijm samengaat met je ovulatie dus zit ik dan toch nog verkeerd ondanks de positieve ovutest??

Ik hoop dat jullie me wat wijzer kunnen maken want ik word hier toch wel onzeker van :(

2. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Je kunt beter Na de positieve test s.ex hebben.
    Als hij knalt springt je ei daarna namelijk tussen 12 en 48 uur.

3. paula1984

En dat klopt dus met je vruchtbare slijm op dag 22

4. dopneusje

ok, dacht altijd dat je het het beste voor de positieve test kon doen aangezien zaad wat langer blijft leven en het ook een tijdje duurt voor het zaad bij je ei is, dus weer wat geleerd dan :D.

5. paula1984

Weet je als je je ei verwacht en er medisch niets aan de hand is kun je mits je zin heb natuurlijk dagelijks s.ex hebben.
    Ervoor en erna dan zit je altijd goed.
    Wat je zegt klopt ook meid het is goed om een voorraadje zaad in je te hebben (wat een praat weer)
    En als hij dan positief is die dag en de dag (en) erna nog een gezellig te maken.

Althans wij deden het gewoon elke dag als ik mijn dagen had ik kon het precies aan mijn lijf merken zonder ovu testen dat scheelt mss ook.
    Sucses meid hopelijk is het snel raak!

6. dopneusje

hahaha, ja idd wat een onderwerpen he :D. Ik ga er dan nu maar vanuit dat ik deze ronde mijn eisprong heb gemist, neem ik het advies gewoon mee naar de volgende en hopelijk zit ik dan precies goed, bedankt in ieder geval en jij heel veel succes met de rest van je zwangerschap he :)

7. paula1984

Sucses dopneusje! En dank je wel

Deel Deze Pagina