Ik zie op beide een licht streepje Ik zou alleen de volgende test niet met de predictor early meer doen die zijn niet zo betrouwbaar
Ik zie ze ook hoor! Het zou toevallig zijn, als ze beide van ander merk vals positief zijn. Ik zeg alvast gefeliciteerd!
Ja had al een eerder topic geopend, maar ik ben er zo onzeker over. Heb besloten om vrijdag pas weer een nieuwe test te doen omdat ik mezelf helemaal gek maak. Heb vanaf afgelopen woensdag tot gisteren 7 testen gedaan hihi en die lopen wel wat op maar naar mijn idee nog niet zoveel. Wil zo graag een knaltest in handen hebben
Dit dus Kun je eens en rijtje maken van je testen onder elkaar en en foto nemen? Wel testen van 1 merk hoor want merken onderling kun je niet vergelijken.
Hm ik zou gewoon een digitaal test van cb doen! Ik ben ook nooit zo van de streepjestesten die doe ik dan wel eerst.. Als er een streepje te zien is, cb digitaal en dan ook stoppen met testen!
De predictor kun je niet vergelijken met die andere omdat het een ander merk is. Op de onderste van de de eerste vind ik dat je een mooie streep heb. De onderste foto worden ze weer haast onzichtbaar klopt dat?
De onderste van de eerste drie was afgelopen vrijdag met ochtendurine. De eerste van de volgende drie was ook vrijdag maar dan in de middag en de laatste twee zijn wel in de ochtend gedaan, maar aangezien ik nu zo'n twee keer per nacht eruit moet om naar het toilet te gaan is dit niet echt geconsenteerd denk ik.
Waneer was je nod? Persoonlijk teste ik duidelijker in de namiddag mss helpt dat? En geconcentreerd kun je wel zien als het erg geel is. Mss idd eens een digitale doen
Mijn nod was zaterdag of zondag. Weet het niet helemaal zeker omdat ik een onregelmatige cyclus heb. Heb twee weken geleden in het weekend mijn eisprong gehad, dat voel ik vrij goed. Als het zo is dan is het natuurlijk nog maar heel pril. Ga denk ik wel nog even wachten met verder testen, als ik niet ongesteld ga worden doe ik er pas vrijdag weer een in de hoop dat het dan een echt duidelijke test gaat worden!
Ik zou persoonlijk nog geen clearblue met indicator doen. Hcg heb je, maar ik zou ff door blijven testen met Kruidvat om te kijken of ze toch donkerder worden
Op de laatste van de eerste serie is ie overduidelijk, in de tweede serie zie ik wel streepjes maar moet echt turen. De predictor is ook duidelijk. Je hebt iig hCG in je lichaam! Zou morgenochtend gewoon weer testen. Als het donkerder wordt dan is het duidelijk! Bij mij was het verschil na één dag al supergroot.