Ohh, wat spannend, had net mijn zusje aan de lijn en de vliezen zijn gebroken. voor het weekend ben ik tante! Kan niet wachten!
Spannend! Wonen jullie een beetje bij elkaar in de buurt? Want als hij/zij geboren is dan kan je er gelijk naar toe. Ik ben bij de bevalling geweest van me nichtje, dat was echt waanzinnig.
Ja we wonen 5 minuten bij elkaar vandaan! Dus kan gelijk heen, maar er moet ook gewoon gewerkt worden! Helaas!
Oh wat spannend. Ik krijg altijd kippevel als ik dat lees. Dan denk ik ooh binnenkort moet ik ook bevallen. Heel veel succes met wachten. xxx kim
Ja zal ik doen! Nog steeds geen nieuws! gisterenmiddag om 17.00 uur was er nog niets opgang... We wachten rustig (voor zover mogelijk, haha) af! X
Spannend hee... en wel fijn dat je zo dicht bij elkaar woont hee... misschien wacht hij of zij gewoon op jou... hihi dat je niet aan het werk bent... (de vrijdagavond bijv.) lol iig veel plezier met het tante worden/zijn meid! xxx
Hallo hallo, heugelijk nieuws. Ik ben vanmorgen tante geworden van Luuk. Geweldig! Ga gelijk uit mijn werk kijken. Helaas in het ziekenhuis, want het moest met een keizersnee gehaald worden. gr Angelique