Meiden help me effe... wij hebben elk jaar met ons kerstdiner kalkoen...meestal haal ik op de albert cuyp een hele grote... (had er vaak 1 van 8 a 9 kilo) maar dit jaar hebben we een klein groepje...hebben het gesplitst. ik heb nu dus in totaal 5 kilo nodig, maar ik dacht ik doe 2 kleintjes want er zijn veel borst-liefhebbers (waaronder ik jam jam) maar goed..ik weet nog dat je vroeger in de supermarkten altijd diepvrieskalkoenen had van zo'n 2,5 kilo per stuk, maar ik wilde altijd één grote! Nu dat ik dit jaar voor 2 kleintjes uit de diepvries wil gaan. (is ook vaak goedkoper dan vers) zie ik ze nergens...wie heeft ze zien liggen en zo ja bij welke supermarkt... verse heb ik er genoeg gezien en kan ik vanmiddag evt nog bestellen, maar ik zoek dus die keiharde ingevroren kalkoen... wie o wie?
de aldi... even denken waar die hier zit... ik ga ze ff bellen... dan weet ik het meteen hihi dank je voor de tip..ik laat het je weten
Ik zou als ik jou was elke supermarkt in je buurt bellen. Grote kans dat er iets tussen zit. hoop ik voor je,
Op de aldi-site staat het er in ieder geval niet bij, tussen de kerstartikelen. Nu ga ik toch aan mezelf twijfelen hoor.....
Staat me ook iets bij dat ze bij de Lidl te koop waren.... Nou weet ik niet precies hoeveel kilo ze zijn. Misschien gewoon ff bellen? Groetjes Miep
Oke.... Veel succes met je speurtocht naar een kalkoen! (Mmmm, water loopt me al in de mond) Wij krijgen met kerst een gevulde eend (is ook heeeerlijk).
DIE WIL IK! en dan twee stuks...ik ga meteen even bellen of ik dat pasje kan regelen.... misschien gaat het dan toch lukken! dank je lieve natas
jammer...was niet de makro, maar de hanos en hij is nu aan de andere kant van het land, dus kan het pasje niet lenen, want hanos zal het dan ook wel hebben grrrrr ... dacht ik ga ff naar de makro in amsterdam, maar gaat niet lukken zonder pas.. nou verder zoeken maar... en anders maar wat meer betalen
liefff....had vast heel gezellig geweest hihi... ik heb nog nooit op kerst zonder kalkoen gezeten, dus komt goed!