Wie o Wie heeft een tips voor een binnen locatie voor het maken van de trouwfoto s In de omgeving Haaksbergen/Enschede / Hengelo...
Het waterschapsgebouw in Almelo, de lichtinval schijnt heel goed te zijn. Heb daar wel aardig wat bruidsparen gezien. Anders een theater?
6 jaar geleden had ik gevraagd of we bij slecht weer terecht konden en dat kon tegen betaling. Ik heb toen niets over restricties gehoord. Uiteindelijk konden we buiten foto's maken. Zou de Twentse Welle er voor open staan?
Weet ik niet! Als het mooi weer is, is het Volkspark natuurlijk ok. Verder heb je buiten ook meer dan genoeg landgoederen en industrieel erfgoed. Binnen is vaak zo moeilijk!
Musea, tuincentrum (tuincentrum hier in de buurt al vaker gezien), kasteel, iemand die je kent met een mooi huis of bedrijf, hotel, theater of muziekcentrum
Wij wonen niet in die regio, maar ik had toen geregeld dat we bij slecht weer terecht konden in de molen. Die hebben vaak een mooie binnenkant! Misschien als tip voor originele fotolocatie?
Je bedoelt die Wassermühle in Altstätte/Buurse? Of de watermolen in Denekamp/landgoed Singraven, al is dat wel een officiële trouwlocatie.
Nee, een 'gewone' molen (stellingmolen). Die hier vlakbij is zelfs nog gedeeltelijk in gebruik, er wordt nog koren gemalen en je kunt er oa ambachtelijk meel kopen.
Als je een zonnige dag hebt, heb je briljant licht in een korenmolen! Wel veel stuif. Altijd. Ik vind het geen ideale binnenlocatie. Een theater is ook wel cool. Enschede heeft toch een mooie schouwburg?
Buitenlocatie hebben we de tuinen van Twickel... Binnen idd moeilijk, en een molen..hm weet iet of ik dat zo mooi vindt. die hier in de buurt is best saai
ik heb weleens gehoord dat ze de oude poleroidfabriek gebruikt hebben voor fotos of misschien in een treinstation met bv de oude stoomtrein die van Boekelo naar Haaksbergen rijdt
Creatieve fabriek in Hengelo. Heeft mijn oud collega ook gedaan. Of inderdaad bij een mooi station binnen. Maar heeft de fotograaf geen tips? Wij hebben het toen aan de fotograaf overgelaten. Onze foto's zijn bij de UT en in ledeboerpark gemaakt.
Een nicht van mij is naar een tuincentrum geweest. Heb ook eens mooie trouwfoto's gezien die in een bioscoop gemaakt waren.