lol ik ken het.. en dan heb ik altijd spijt dat ik te laat ben opgebleven als de wekker om 6 uur af gaat.. kom er de laatste tijd ook amper uit maar ja dan maar eerder naar bed gaan he haha
Hier ook...gisterenavond lag ik dan eindelijk een x om 21:15 op bed en was volgens mij ook meteen vertrokken, dochterlief kwam om 07:15 en was nog steeds moe...dus volgens mij maakt het niet uit want voelde me gewoon hetzelfde als dat ik laat naar bed ga...
Jep hier ook!..... heb ook wel eens dat ik er op tijd in lig en dan nog héél ff de tv aan... vervolgens kom ik dan langs een leuke serie die moet ik dan weer af kijken haha
ik was altijd een nachtmens maar nu echt niet meer. mijn dag begint elke morgen om 6 uur en snachts moet ik er altijd 3 uur en 5 uur uit. soms wel vaker maar minimaal 2x (voor zoon lief). om een uur of 8 savonds heb ik al moeite om wakker te blijven en ga dan vaak na gtst boven tv kijken. nou je raad het al. 5 van de 7 dagen komt mijn vriend mijn bril afzetten en de tv uit want dan ben ik al ver in dromenland
ik heb zo'n vriendje. en maar klagen, maar wel steeds midden in de nacht pas naar bed gaan. hij komt pas een beetje op gang als een normaal mens moe begint te worden. is eigenlijk een echt nachtmens. maarja de wekker loopt om 5 uur toch echt weer af en dan blijft ie steevast liggen tot tegen 6 uur en moet dan in turbo stand brood maken en aankleden en heel hard fietsen om nog net met e bel op het werk te zijn. na 5 jaar ben ik maar gestopt me eraan te ergeren of er enige rede in te brengen. dat lukt toch niet en kost alleen maar een berg energie van mijn kant. ik denk nu maar wie het niet horen wil moet het maar voelen
hier nog meer mensen die te laat naar bed gingen!! Mijn man is vrachtwagenchauffeur en onze wekker gaat iedere dag om half 4 en we hebben ook als richtlijn s,avonds om tussen half 10 en 10 uur in bed te liggen. Maar de keren dat we ook rond die tijd in bed lagen was meer uitzondering dan regel. Dus heb ik op een gegevens moment me wekkertje in me mobiel op half 10 gezet dagelijks en als hij gaat weten we dat we klaar moeten maken voor bed. In de slaapkamer hangt een tv dus als er een programma is wat we nog graag willen zien kijken we die in bed af en dan gaan we slapen en moet zeggen dat gaat redelijk goed alleen hebben we nu wel op vrijdag heel apart dat we ook rond half 11 als zombie,s op de bank zitten en naar bed gaan. Maar we komen nu smorgens wel redelijk makkelijk uit bed en dat was daarvoor anders. suc6 ermee!!! groetjes miranda
Ik vervloek mezelf al als wij 'pas' om 23.00 op bed liggen! Dat vind ik echt al te laat... Helaas doen we dat nu al een poosje, dus ik haal het ook niet meer in met een keertje wel op tijd. We hebben nu afgesproken (man heeft er nl ook last van) dat we voorlopig ff niet later dan 22.00 plat gaan. Hopen dat we dan na een weekje voldoende hebben ingehaald om er weer een poosje tegenaan te kunnen, hahaha! Maarre... 1 uur 's nachts? Serieus?? Als je gewoon om 6 uur op moet??? Knap, hoor..........
Ik ben echt een nachtbaker geweest,1 uur,1:30 kwam geregeld voor. Dat heb ik heel gauw teruggedraait naar 23:00 en zelfs dat vind ik nu al weer te laat,ik zou wel eens lekker om 21:00 willen maarja dat red ik toch nooit want ik ben 20:00-20:15 pas thuis van mijn werk. 't wordt soms ook nog wel eens 23:30,maar wil wel voor twaalven,want 6 uur moeten we op(6:30)
Wij liggen gemiddeld rond 02:00 dus kan er over mee praten. Gister en eergister hadden we ECHTE uitschieters. Het was 03:30 en de andere nacht 04:30, de vogels begonnen te fluiten
vorige week ging ik om 20:00 uur al naar me bed, LOL meestal is het 23:00 uur hier, kan ik 7 uur slapen, meer dan genoeg.
Starry, wat jij zegt herken ik ook wel. Als ik vroeg ga kom ik er net zo moeilijk uit smorgens. Vanmorgen was het ook weer haasten. En nu zit ik hier weer te lezen en ik moet nog douchen (kost me altijd een half uurtje). Dat wordt weer laat! Gelukkig hoef ik morgen niet te werken. Een paar keer flink doorhalen om mijn ritme te verleggen heb ik al eens geprobeerd, maar dat helpt niet. Dat mijn wekkerradio stuk is en ik nu maar 2 wekkers heb i.p.v. 3 helpt ook niet.
hoe herkenbaar! ik dacht dat als mijn dochter eenmaal geboren was ik wel wat "chirstelijker" tijden naar bed zou gaan. maar NEE hoor. tis hier nog vaak tussen 1 en 3. en dan om 8 uur weer op. nu neemt momenteel mannetje de ochtenden op zich door andere redenen. maar ook als ik er smorgens uit moet dan is het nog vaak 1 uur hoor. maar dan val ik wel vaak in slaap na het eten voor een uurtje
@TS, je haalt me de woorden uit mijn mond haha. Dat stukje zou ik geschreven kunnen hebben. Ik ga ook elke dag veel te laat naar bed. Dan is het uiteindelijk 23u of later, dan moet ik de was nog ophangen, de wasmachine nog eens vullen en/of was in de droger doen, soms nog het dekbed verschonen (zo'n pesthekel aan :x) of meer van die dingen. En dan is het 24u en dan denk ik: snel slapen want het is weer véél te laat! En het lukt me bijna elke dag zo (helaas). Maar ja, zolang ik nog fit ben overdag (behalve het opstaan dan) is er niet veel mis mee denk ik maar.