Misschien leuk om hier jullie behandelingen neer te zetten en hoeveel Is misschien ook niet leuk, maar zo leren we van elkaars behandelingen Hoeveel behandelingen? Welke behandeling? Hoe stond je in de behandeling? Positief, vertrouwen, negatief......
KateK ICSI 1e poging verse tp mislukt. Toen geen cryo´s. 2e poging eerste cryo gelukt en zwanger. Stond er wel positief in maar wel heel onzeker.
6x IVF in eigen cyclus , waarvan 3x een terugplaatsing.--> niet zwanger. 1x volledige IVF--> geen enkele bevruchting. Nu eerste ICSI--> zondag punctie. Elke poging begin ik vol goede moed, maar de onzekerheid omtrent het slagen neemt wel toe. Ook omdat we niet zoveel kansen meer hebben.
1 IVF: Helaas van 15 eicellen maar 1 matige bevruchting, wel terugplaatsing maar mislukt. 1 ICSI: Ook maar 1 matige emmy en dat is onze dochter!! (daarvoor 8 x IUI, waarvan 2 afgebroken, gehad) Nu bezig voor een brusje: 1 ICSI afgebroken ivm gevaar overstimulatie wegens teveel follies 2 ICSI: Momenteel bezig!
2 Icsi behandelingen (geen cryo's helaas) 1e icsi: positief, alles was nieuw en spannend maar voelde 4/5 dagen na de tp al dat het mis was en ik had helaas gelijk. 2e icsi: Terughoudend, stuk rustiger, na de tp erg negatief en down.. bleek toch zwanger! nu dus al weer 18,3 week zwanger!
1 ICSI, mislukt, daarvan 10 cryo's, waarvan uiteindelijk 2 terugplaatsingen en de tweede is gelukt. Was B-kwaliteit dus dat zegt niet altijd alles! Geen cryo's meer over. Knuffel voor Marnat en Doosje! En succes voor de meiden die nu in de wachtweken zitten of een punctie hebben!
Pco: Clomid en spuiten Toen ook nog diagnose endometriose: IUI had geen zin, direct over op IVF 3 pogingen: 1e was ik heel positief 2e was ik bang maar had veel hoop 3e stiekem al een beetje opgegeven, adoptiecursus kwam eraan, een nieuw plan was zich aan het vormen dus ik was wel iets ontspannender dan de 2e poging maar in de wachtweek weer op van de zenuwen hoor en toen dus zwanger... Alle drie de pogingen 2 terugplaatsingen en nooit cryos
Meiden ik duim elke dag voor jullie allemaal!!! Zoveel succesverhaen.op deze site daar MOETEN en GAAN jullie ook gewoon bij horen hoor!!! X
12x IUI, 1xIVM en 1x IVF en inmiddels moeder van de mooiste dochter op de wereld.. Het was zwaar, maar het was het waard.
icsi 1 Zwanger, miskraam 8 weken...heeeel veeel vertrouwen! icsi 2, zwanger tweeling miskraam 14 weken wist meteen dat ik zwanger was! icsi 3 mislukt geen hoop meer icsi 4 mislukt geen hoop meer icsi 5 even geparkeerd.... nog steeds geen hoop! Nu even aanklooien met iui...puur voor de rust!