zucht waarom luisteren mensen nooit

Discussie in 'De lounge' gestart door Eefke84, 16 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Foxter

Foxter Niet meer actief

2 meter?? volgens mij ligt mn schoonmoeder geen eens zo diep!

Halve meter is wel goed hoor :)

2. Jel

Jel Niet meer actief

Haha, sorry hoor. Ik zie mezelf al een gat graven de hele middag met een schop, dat inmiddels dieper is dan ik zelf. :D

3. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

nou die van mij gaat dieper:D:):)

ok halve meter dus..... nah we hebben een bobcat dus hoef niet met de schep:p

nee nou weer net... miniplurk zit bij me op schoot en die schijt gewoon mn hele broek onder:x ga ik ze verschonen trapt ze weer lekker met dr voetjes in de kak;) ik ben het kotszat heb een ouwe joggingbroek uit de kast getrokken en lig vanmiddag op mn nest want nou smste net mn schoonzuster ( kots) ook nog dat ze vanmiddag effe langs kwam als ik thuis was. nou ben dus niet thuis. dikke el u el

4. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

dit was hem trouwens:):(

5. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    awww leuke foto maar toch ook weer zielig...

opa's zijn soms wel eigenwijs ja, hier ook 1 waar ik 20000 x tegen moet zeggen, geen worst en kaas aan de honden!! maar pfff heeft geen zin!

Ik zou nijntje wel wat dieper graven dan een halve meter...:)

6. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    ok.. 2 meter is wel een beetje overdreven maar een halve meter is wel een beetje ondiep hoor.
    ik zou wat meer doen, want de doos waar je hem in doet is denk ik al 20 cm diep als het niet meer is dan ligt hij 30 cm onder de grond dat kan je makkelijk uitgraven

heee mamma, kijk bert gefonden! :)

7. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

nou dan doen we een meter:)...... idd bert als geraamte over paar weken voor het raam zit ik ook niet op te wachten nee. zal ik nou nog kijken of niet... kweenie. dooie mensen vind ik nooit nie zo eng. als ze tenminste niet door een vrachwagen zijn overreden. maar dooie beesten vind ik altijd eng. bv een dooie egel of kat en pas lag er een dooie vogel in mn tuin. jakkes man!

8. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

laatste update;

opa kwam al vragen of we een nieuwe konijn wilde. voelt zich ook echt wel lullig.maar ik hoef voorlopig niks geen beesten meer. kijken wel weer als de kidjes groter zijn. en opa begraaft hem. man is ook niet zon held erin heb ik het idee. zei net: nee joh opa begraaft hem wel straks. ik: hoezo durf jij hem niet te pakken dan... ja ja ik durf dat wel maarrre nee joh dat doe opa wel...... ook een klein hartje dus

9. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    haha ja! ik was zo'n trut...ik maakte een afspraak met de da voor inslapen van mn caafje...legde een briefje op keukentafel met de mededeling dat hij met hem naar de da moest gaan en ben zelf gaan werken!!
    Ik kan dat ook niet dat soort dingen, erg he!! Hij vond het niet leuk maar had van te voren al wel gezegd dat hij wel zou willen doen dus ja...:D

Dus geen nieuw nijntje?? misschien als het hok en leeg en verlaten bij staat misschien..Opa heb je vandaag nog wel gezien toch? tis wel geen kerst maar je weet niet :):):)

10. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    ja lekker konijn met gas-saus

nee sorry flauw
    moge hij in vrede rusten
    en ik vond het ook moeilijk (lees heel zwaar.. vooral het scheppen)
    om hem te begraven. (natuurlijk ook verdrietig :))

11. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

heb opa zien lopen;) en toen we hem brachten voor de vakantie zei tie wel: goh dat beest is al best oud he? jaar of 7 toch al wel? wij: ja dat is zo. ja vroeger zei tie werden ze zo oud niet bij ons thuis. dan werden ze geslacht met een jaar. maar nee hoor. opa heeft hem echt niet geslacht;) voelt zijn eigen echt enorm lullig weet ik zeker:) hij past al jaren op hem. hij had gewoon alleen moeten luisteren en hem geen raar voer moeten geven en hij had gister tegen ons even moetenkomen zeggen dat ie suf was.;)

maar goed. mocht ik vanmiddag een lucht van gebraden vlees ruiken zal ik nog wel es door het keukenraam spieken:p

ach germ het arme beest:(

heb trouwens besloten hem niet meer te willen zien. heriiner me liever dat ie vrolijk zijn kooi zat of in zijn ren liep te rennen achter zijn bal aan. en dat ie altijd neukte op zijn bal hahahha:D

12. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

opa heeft bert inmiddels begraven bij hem in de tuin. bij ons was naderhand niet zo goed idee want wij moeten nog compleet de tuin aanleggen volgend jaar en dus wordt dan alles omgeploegd en zien we ineens bert terug als skelet..... dus het is goed zo.
    dag lieve trouwe gouwe bert..... rust in vrede manneke.. snif

Deel Deze Pagina