Dit artikel is de moeite om eens te lezen?!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Sabrinakenneth, 7 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabrinakenneth

Sabrinakenneth Bekend lid

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    #1 Sabrinakenneth, 7 dec 2014
    Laatst bewerkt: 7 dec 2014
    Ervaringen Ovulatietesten - Kans op zwangerschap vergroten?
    ik kwam hier op uit bij wat opzoek werk.

omdat ik zelf vroeger kruidvattesten gebruikte en er soms ook niet wijs uit kwam deze gelaten.

ik heb vorige maandag wel een cb gebruikt en die zou blijkbaar wel het meest vertrouwbaarst zijn...

ik weet niet of het klopt natuurlijk maar dacht, deel het even, baad het niet dan schaad het niet.

2. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    De vrouw die dit schrijft is niet opgeleid hiervoor, is een eigen bedrijf begonnen en probeert hier dus geld aan te verdienen, dat ten eerste.
    Positieve ovulatietesten garanderen geen eisprong, dat is al lang bekend, ze meten alleen het LH, dat ten tweede.
    Meest betrouwbare in mijn ogen is gebruik van twee soorten ovulatietesten naast elkaar, controleren cervixslijm en baarmoedermond en temperaturen. Die combinatie geeft denk ik het beste beeld van een cyclus.

3. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Gelukkig weet ik dat die van de action prima hun werk doen bij mij, vorige ronde echo's gehad, dus precies gezien wanneer hij is gesprongen. Wat Madelie zegt, mensen die hieraan geld willen verdienen vertrouw ik ook niet direct..

4. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Denk dat die mevrouw het niet goed heeft op elke verpakking staat toch echt 24 tot 48 uur dus neem aan dat deze mensen weten waar ze het over hebben

5. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Te gek voor woorden dat iemand hier geld aan wil verdienen dat is echt zo slecht. Ik heb in de jaren dat we bezig zijn geweest om onze zoon te krijgen mijn temp bij gehouden en ook ovulatie testen gedaan en de ov testen zaten altijd goed alleen was het bij de ene ov test duidelijker dat ik een eisprong had dan bij de andere

Deel Deze Pagina