Slagharen

Discussion in 'De lounge' started by Rnate, Aug 19, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Hoelang blijven

1. 1 nacht

2. 2 nachten

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. Rnate

Rnate Fanatiek lid

Jan 10, 2010
    1,985
    0
    0
    Eigenlijk zouden wij aankomende week naar slagharen, maar omdat mijn vriend vanaf deze week aan het werk zou gaan (nieuwe baan) hebben wij besloten niet mee te gaan. Nou is er ee oud werknemer op sollicitatie gekomen bij het bedrijf en word mijn vriend bedankt, hartstikke lullig natuurlijk en we balen als een stekker en mijn vriend heeft het dus ook even goed gehad. Mijn vriend heeft vanaf het begin gezegt jij kan wel mee gaan (zouden met zus en gezin gaan en broer van mn zwager met gezin).. Ik wou dit liever niet omdat dit dan zijn eerste werkweek zou zijn en een hele week weg van hem en dat onze dochter hem ook een week niet zou zien, zag ik niet zo zitten. Mijn nichtje loopt al weken te vragen(zeuren) of ik mee ga en waarom dan niet. Nu zei mijn vriend weer ga nou maar gewoon (hij vind namelijk dat ik het wel verdient heb) desnoods alleen een paar dagen. Ik twijfel nog maar denk dat ik wel heen ga. Ik ga dan dinsdag heen maar twijfel nog of ik 1 of 2 nachten zal gaan. Ik kom dan bij mijn zus in het huisje. We zijn van plan dinsdagochtendvroeg heen te gaan en zullen daar rond 11 uur zijn, mijn vriend gaat s'avonds weer naar huis vanwege de honden.

Wat zouden jullie doen 1 of 2 nachtjes. Is er genoeg te doen om het park in 3 dagen te bezichtigen of is 2 dagen wel genoeg en dat ik op woensdagavond weer naar huis ga... Ook vanwege de kleine neig ik erg naar 1 nachtje maar 2 nachten is natuurlijk ook weer wat rustiger dan dat je haastig haastig bent met inpakken uitpakken alles op zn plek park op enz... Kortom ik weet het niet:):)

2. Leyni

Leyni Niet meer actief

Ik heb gestemd voor 1 nacht, omdat je er na 2 dagen echt wel zat van bent. Ookal heb je dan niet alles gezien, al heb je grote of kleine of veel of weinig of geen kinderen mee, ben je met z'n tweeen of met z'n tienen, na 2 dagen heb je het echt wel gezien.
    Ik en mijn vrienden/familie in ieder geval wel :p

3. MHMW

MHMW Niet meer actief

Kan ik ook stemmen op 0 nachten? Wat een ontzettend slecht park zeg. Vooral hun voorzieningen om te slapen. Eens, maar nooit meer!

4. Rnate

Rnate Fanatiek lid

Jan 10, 2010
    1,985
    0
    0
    Is het zo erg dan ?? Heb wel klachten gelezen maargoed dat heb je overal wel.. Maar hoor toch ook wel positieve verhalen

5. Senais

Senais Fanatiek lid

Jul 27, 2008
    3,089
    0
    0
    Ben er twee weken geleden geweest en vond het fantastisch! Wij sliepen dan in een wigwam maar zijn twee nachten geweest. Meer moet je echt niet willen, maar dit was prima zo. Kijk, ik heb het park wel in een dag gezien. Maar de meiden vonden het super en het was gewoon heel gezellig met mijn moeder, broertje en schoonzusje. En, ik vond de prijzen op het park ook echt meevallen vergeleken met andere parken!

WE verwachtten ook niet veel en zijn niet erg moeilijk dus misschien vonden wij het daarom wel zo leuk. Ik zou in ieder geval zo weer gaan :)

6. Sensea

Sensea Niet meer actief

mijn kinderen zijn er met groot plezier 5 jaar achter elkaar heen geweest om een week te logeren in allerlei verschillende accomodaties. ze vonden het geweldig en hebben het er nu nog weleens over. ze hadden ook een paard bij hun huisje, dat vonden ze natuurlijk helemaal geweldig. volgens hun vader was alles prima in orde hoor en redelijk schoon (wat ik het belangrijkste vind) . vrij eenvoudig, maar goed het is vakantie, toch? ik zou zelf 2 nachtjes gaan. ze hebben ook een zwembad, als je het zat bent plons je daarin. ( bij hun ging de voorkeur trouwens uit naar colendoorn, ik heb vaag begrepen dat dat 2 apparte gedeeltes zijn. maar het fijne weet ik er ook niet van hoor.)

Share This Page