zucht..we komen er gewoon niet uit!

Discussie in 'Babynamen' gestart door Daantje1, 12 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    Inmiddels 33 weken zwanger en nog geen naam (ja, ik weet het,hebben nog best even tijd maar hebben ook nog geen geboortekaartje uitgekozen, hebben zolder pas verbouwd omdat wij daar gaan slapen en heb nog geen babykamer klaar,al slaapt de kleine in het begin bij ons op de kamer, moet ook nog al het babyspul wassen etc, al zal dat nu gelukkig binnen 2 weken kunnen omdat dan de meiden kamers opnieuw worden behangen etc)

namen die mijn man noemt vind ik meestal niks en andersom.
    echt een ramp!!dacht dat we zo goed als een naam hadden maar nu belt net mijn man weer en noemt een andere naam (wel 1 van het lijstje maar die hadden we eigenlijk al weggestreept,hij was zelfs vergeten dat ik die al een keer had genoemd!)
    en daar twijfel ik nog veel over...
    de andere naam die we hadden vind hij voor jongens en kan als hij zoekt alleen maar jongens vinden die zo heten (gaat over de naam Jaylin)
    maarja, deze naam gaat het dan toch niet worden...
    dus we gaan maar weer opnieuw een zoektocht houden want nu vind hij de andere namen (waren er maar 3 totaal,die overgebleven waren) oook niet echt meer iets...
    ik weet het, het zijn de hormonen,maar ik kan wel janken!wat nu??hoe gaan we hier uit komen want ik weet het ook niet meer hoor..

namen die ik ook wel leuk vind zijn dan nog: Indy, Jasmin/Jasmine (of op andere manieren geschreven) en Desi (Desy)...
    namen die onze meiden hebben zijn nog altijd super en daar hebben we toen helemaal niet lang voor hoeven zoeken,en waren we vrjwel meteen over uit...

ook het geboortekaartje: dingen ik laat zien vind hij dan weer niks enzo...hij is ineens zoveel moeilijker geworden...lastig!!

2. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Lastig Daantje, ik hoop dat jullie er snel uit gaan komen. Van het lijstje dat jij net noemde vind ik Indy echt een hele leuke naam :) Het is dat dit heel raar uitkomt met onze achternaam anders hadden wij onze dochter ook zo genoemd :)

3. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    ja, is geen fijn idee zo..nog steeds geen naam, geen geboortekaartje,geen babykamer etc...maar dat gaat goed komen..

Ik vind Indy ook wel heel leuk maar mijn man reageert er niet heel positief op helaas...tot nu toe..is wat zeg!

4. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Hahaha en dat in combinatie met de hormonen werkt dan echt op de zenuwen. Misschien een schrale troost maar op de naam na staan wij er hier precies hetzelfde voor. Vooral van het idee van de kinderkamers ben ik nu toch wel erg onrustig aan het worden. We hebben alles in huis maar de kabouters doen het helaas niet :( Wat dat betreft is mijn vriend best laks en ik kan met een gammel bekken helaas niet meer zo stunten als vroeger. Toch zal alles wel goed komen (toch??!!! ;))

5. mamav2boefies

mamav2boefies Fanatiek lid

22 dec 2010
    1.158
    0
    36
    Dat probleem hebben wij ook
    Wij zijn ook op zoek naar een meisjesnaam
    Hoe heten jullie andere meiden?
    Je had het over Desi wat vind je van Demi?

6. adi

adi Niet meer actief

Hoe heten je dochters?

7. adi

adi Niet meer actief

Oh, en ik begrijp dat de tijd begint te dringen.

Wij hebben de naam van onze zoon definitief besloten onderweg naar de OK, voor mijn keizersnee :)

8. Anias

Anias Bekend lid

25 mei 2011
    855
    0
    0
    Zuid-Holland
    He Daantje,

Ik weet niet hoe je andere meiden heten, maar wellicht heb je er iets aan:
    - Elin
    - Yara / Jara
    - Suze
    - Tess
    - Fey
    - Jade
    - Isa
    - Joa
    - Robin(e)

En rustig aan.. het is een spannende tijd maar alles komt echt goed. :)

9. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Desi vind ik een jongensnaam. Jasmine vind ik een heel leuke naam!

10. Lotti

Lotti Actief lid

7 jun 2008
    477
    2
    0
    Eindhoven
    Desi Bouterse inderdaad, dus dan is het (ook)een jongensnaam
    Ik ken Desi als Daisy en dat is toch echt een meidennaam. Madelief op z'n Engels.
    Verder kan ik je niet helpen want het zijn niet mijn type namen.
    Ben wel benieuwd hoe je 2 meiden heten.

11. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Zoë
    Jessie
    Joy
    Ruby
    Patty
    Gaby
    Lizzy
    Chloë
    Dewi
    Nikki
    Romy
    Danique

12. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Hoe heten je andere meiden?

Vind Indi erg leuk. India? Elin? Noa?

13. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    ivm privacy..nouja, meer omdat ik helaas waarschijnlijk een vervelende meelezer heb die vorige keer (toen ik wel gewoon dingen over mezelf vertelde, naam, naam kids,woonplaats etc) ook dingen meelas en ons hier later over vertelde (op een onaardige manier ,is echt een kreng,helaas vriendin v schoonbroer) kan ik de namen niet openbaar hier neerzetten maar wie nieuwsgierig is mag altijd pb sturen.

verder zijn wij niet de makkelijkste hierin..echt irritant...nuoja, het is gewoon best lastig dat we het niet over alle namen eens worden..

Desi ken ik alleen als meisjes naam maar,maar zo geschreven: daisy vind ik het weer niks...

vanavond weer even brainstormen hier denk ik dan..zo gaat het al de hele tijd haha
    en ja die hormonen maken het er niet makkelijker op haha..

Deel Deze Pagina