Vandaag kon ik testen, en ik heb getest. Alleen de controlestreep werd zichtbaar, dus nu moet ik gewoon wachten tot ik ongesteld word. Ik ben nu zeven maanden van de pil af, en deze keer ben ik voor het eerst echt hevig teleurgesteld. Gek is dat... Mijn vriend is de liefste man van de wereld (sorry meiden, maar die is dus van mij ) en we hebben het goed samen. Een mooi appartement in een rustige wijk in Amsterdam, leuk werk, genoeg geld om van rond te komen en ook nog eens leuk op vakantie te gaan, lieve ouders, broers zussen, vrienden, hobby's... Ik wil niet ondankbaar lijken, want ik ken genoeg mensen die het met minder moeten stellen, maar al die luxe zegt me niet zoveel vandaag. Er is maar één ding dat ik echt wil, en dat is moeder worden. Vandaag ga ik gewoon verdrietig op de bank zitten wachten tot ik menstrueer. Als dat maar eenmaal weer gebeurd is, dan kan ik het vast wel weer naast me neer leggen. In ieder geval tot mijn volgende NOD. Poeh! Dat moest ik even kwijt. Hebben jullie dat nou ook wel eens?
beste belle. ja iedereen heeft dat vast wel eens. maar dat je nu negatief test wil niet zeggen dat je niet zwanger bent misschien heb je te vroeg getest... sommige vrouwen testen dagen negatief en zijn gewoon zwanger.. als je ongi uit blijft test dan gewoon over een dag of 3 weer eens ook kan je de tampon test doen!!! er is nog een kansje!! ik wnes je veel succes en duim voor je groetjes sammie
Oh belle dat is echt vervelend Ik kan begrijpen hoor dat je je minder voelt. Maar je zal wel zien volgende keer is het raak! Ik voel het. Doe maar rustig aan vandaag en wie weet is het toch nog raak! Succes en *knuffel*
Bedankt voor je lieve woorden, Sammie. Maar zo zit ik niet in elkaar. Ik kan me op zich wel neerleggen bij het feit dat het deze maand niet gelukt is, dat doe ik liever dan mezelf nog dagen voor te blijven houden dat het misschien, heel misschien tóch zo is. Nóg een paar dagen martelende onzekerheid... Liever niet! Daarom heb ik ook vandaag getest, ik kan niets met onduidelijkheid. Ik vind het jammer dat ik vandaag niet hoef te werken. dan had ik een beetje afleiding gehad. Maar ach, deze dag gaat wel weer over. Ik ga nu gewoon even lekker sip bij de pakken neerzitten, dan kan ik er morgen weer tegenaan.
ha Belle, Ik herken heel erg. Inmiddels al wel twee keer de blijdschap van zwanger zijn mogen voelen. Helaas ook twee keer het verdriet van een miskraam. Het is moeilijk om geduldig te zijn! Ik herken het heel erg! Ik hoop voor je dat het snel raak zal zijn! sterkte! Cleo
Hahaha!! En dan lees ik op internet het volgende: Dwangmatig handelen? Mijn emoties die de overhand hebben? Wow... Het lijkt me inderdaad verstandig als ik vandaag de deur niet uitga. Belle, merkt dat ze er alweer een beetje om kan lachen. Maar laat die menstruatie nu maar komen, dan kunnen we verder.
Blijf idd maar zitten waar je zit...vooral niet teveel bewegen Ik herken je gevoel maar al te goed....Elke dag wachten duurt op een gegeven moment te lang. Ik hoop dat het snel raak mag zijn....Probeer zo veel mogelijk te genieten van de mooie dingen om je heen. Moeder worden we ook vast wel...(hopenlijk snel)
hey Belle ...f*ck zeg ... maar ik kan me zeker wel iets voorstellen dat je duidelijkheid wil ..ik ben ook zo ...ik hoop voor je dat het snel raak gaat zijn ... tot die tijd geniet lekker van elkaar meid ( al die A`dammertjes zijn schatjes ..is geboorte stad van mijn mannetje) knuf asjuh