Heb vanavond mijn dagboek van mijn zwangerschap (die eindeigde in een miskraam) weer eens door zitten lezen. En daar las ik dat ik op 7 dagen voor NOD ineens van die blauwe aders op mijn borsten (tot op mijn schouders) had. En dat ik toen al 2 dagen misselijk en moe was.... Ik zit nu nog 8 dagen voor mijn NOD en ben sinds gisteren steeds eventjes misselijken moe en ja hoor.... mijn borsten zitten weer vol met die aders En ik kan het ene moment niet naar het toilet en het andere moment moet ik echt rennen 8) Verder heb ik van die steekjes in mijn liezen en net boven mijn vagina. Heb ook last van hoofdpijn, en normaal slik ik dan meteen 2 of 3 paracetamols, maar dat idee staat me nu echt tegen Maar ik juich niet te vroeg hoor, want ik weet nog dat ik in ronde 1 of 2 na mijn miskraam ook die aders dacht te zien Ik weet wel dat als het deze ronde weer niet gelukt is ik wat meer afstand van dit forum ga nemen, want ik zit nu bijna elke vrije minuut hier te lezen Nog 8 dagen geduld
Nou ben ik vanavond toch misselijk geworden Getsie... Hoop dat het voor het goede doel is en niet voor een griepje
DE afgelopen 3 nachten ben ik al een aantal keren wakker geworden. zo rond 3 uur, 5 uur en 6 uur. Terwijl ik normaal s'avonds als een blok in slaap val en echt de hele nacht met geen bom wakker te krijgen ben... En ik droom als een gek. Ben zo benieuwd vrijdag of die stomme komen of niet
Nou ik voel me dus echt zwanger Heb dus vanmiddag een test gedaan, maar die is negatief. Dus het kan nog steeds 2 kanten op, of ik wordt vrijdag ongi of.........