*zucht* wie kan mij helpen ?

Discussie in 'De lounge' gestart door Michiee, 28 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Michiee

Michiee Niet meer actief

Ik zoek eigenlijk iemand die mij wilt helpen om een goede (voorbeeld) sollicitatie brief te schrijven , zodat ik deze een beetje als voorbeeld kan gebruiken.

Ik solliciteer me suf maar helaas, telkens weer een teleurstelling.
    Nou heb ik zelf ook wel het idee dat mijn brieven gewoon beter kunnen.
    Voorheen hielp mijn vader me altijd hiermee maar die is helaas sinds september verhuist naar Noorwegen en het internet is daar nog niet al te best dus gaat de communicatie een beetje moeizaam.

is er iemand die tijd en zin heeft mij te helpen ? :)

2. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Ja, hoor. Pb me maar met dr brief die je nu hebt.

3. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    oh wat herken ik dit zeg!
    Zit nu inmiddels ook alweer 4 maanden thuis, solliciteer me rot, maar ook alleen maar teleurstellingen :(
    Succes

4. Michiee

Michiee Niet meer actief

super vervelend he :(
    ik zit thuis sinds juni 2012...

Ik deed op dat moment BLL Verzorgende ig , dus werkte en ging daarnaast naar school een super combi.
    Ik raakte toen toen totaal onverwachts zwanger van onze dochter... dus toen was het keuzes maken.
    En ik ben echt SUPER blij dat ik gekozen heb voor mijn dochter hoor begrijp me niet verkeerd, had haar nooit willen missen.
    Maar dingen zijn nu wel een stuk lastiger te bereiken merk ik.
    En soms denk ik wel eens , als ik niet zw was geraakt had ik nu mijn diploma bijna gehad een een baan ...

Maarja dat is achteraf praten..nogmaals ik ben gek op mijn dochter.

Onze tijd komt nog wel denk ik altijd maar ;)

5. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    Ik begrijp wat je bedoeld... in deze tijd is het veel moeilijker om werk te krijgen
    Ben hiervoor nog nooit werkeloos geweest pfff

Ik ben in April 2013 vanuit Limburg naar Gelderland verhuisd (voor de liefde)
    Toen 3 maanden thuis gezeten, daarna helaas maar 3 maanden aan het werk en nu alweer 4 maanden thuis

13jaar aan 1 stuk gewerkt en nu maar recht op 9 maanden WW, die lopen dus over 2 maanden af :(

Solliciteer me rot en het wil maar niet lukken

6. Michiee

Michiee Niet meer actief

Ja het is echt moeilijk nu.
    het zou zoveel makkelijker worden als ik ook werk , al is het maar 20 of 24u..

het is gewoon super moeilijk nu , helemaal in de zorg ligt het hier plat.
    dus ik solliciteer eigenlijk bijna op alles

7. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    Ik heb een opleiding Detailhandel (is helemaal geen werk in als je 29 bent) dus ik moet wel op alles solliciteren!

Meer dan 20-30uur zou ik helemaal niet willen werken, maar zelfs dat vind je nergens!

Wij solliciteren maar braaf verder en dan maar hopen dat we toch snel iets vinden:D

8. Michiee

Michiee Niet meer actief

ik hoop het ook !!

Deel Deze Pagina