Rare ongesteldheid gehad

Discussie in 'De lounge' gestart door xd24, 16 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Beetje vage titel, sorry.

Ik heb pcos, werd nooit uit mijzelf ongesteld. Misschien 1 a 2 keer per jaar.
    Na de eerste bevalling ging dit gewoon zo door. Nu ben ik in feb voor de 2e keer bevallen.
    En jawel, sindsdien leek ik een mooie cyclus van ongeveer om de 4 weken te hebben.

Nu ben ik halverwege juli ongesteld geworden, nou ja ongesteld? Heel weinig bloedverlies (bruinverlies), een tampon was teveel maar niks gebruiken kon ook niet.
    Dit duurde 4 weken, nu wilde ik afgelopen maandag naar de ha gaan. maar nu is het sinds maandag afgelopen met bloeden.
    Ik ben dus niet meer geweest.
    Heb bloeden was vooral bruinverlies, zo nu en dan helder rood maar meerendeel restjes ofzo? ;)

Wat kan dit nu zijn? Ik heb ook wat last van steken rechts in mn buik. Op de hoogte van de heup zeg maar.
    Toch de ha maar even bellen?

Ik weet niet zo goed waar ik dit topic kan plaatsen, vandaar hier

2. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ja dat zou ik wel doen. Geen idee wat het is, maar laat er maar naar kijken. Bruin is vooral oud bloed he? Zou me niet al te veel zorgen maken.

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik zou even laten kijken.

Klinkt niet heel erg maar als het wel iets is kun je er wat aan doen

4. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ja ik ga toch maar even bellen idd

5. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik heb dat een keer 9 maanden lang gehad (en was niet zwanger).
    PCOS sucks! Mijn laatste menstruatie met PCOS duurde 2 dagen.
    Vervolgens was ik ineens wel zwanger :(

6. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ja ik ben dus met bijna nooit een eisprong toch 2 keer zwanger geraakt. En 2 prachtkindjes zijn dat geworden;)
    En toen waren we klaar en ik dacht wel fijn ik ben nooit ongesteld, we hoeven geen kinderen meer. En toen werd ik ineens regelmatig ongesteld?
    Zou dit dat toch weer het pco verhaal zijn?
    De steek die ik heb, zit daar 1 eierstok?

7. Joycey

Joycey Niet meer actief

Dat zou best kunnen; heb je geen gynaecoloog waar je een afspraak mee kunt maken? Misschien heb je last van een te grote cyste. Dat kan de gyn dan wel op de echo zien???

Mijn laatste gynaecoloog vertelde mij dat ik onvruchtbaar was. Sindsdien luister ik naar geen enkele gynaecoloog meer :p Maar het zou kunnen helpen. Misschien zegt hij wel iets nuttigs of kun je het zelf zien op de echo?

8. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ja wij zouden zonder hulp ook geen kinderen kunnen krijgen... Snap dus ook niet waar deze 2 vandaag komen:D

Ik sta niet onder begeleiding van een gyn (meer) dus zal eerst eens de ha bellen, alleen werk ik vandaag dus dat gaat dan maandag worden.

Succes met je bevalling:)

Deel Deze Pagina