Nutrilon standaard nr 3

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Miffy77, 26 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Waarschijnlijk is dit een superdomme vraag... :$. Ik kan nu even niet naar de supermarkt om op de verpakking te kijken, dus stel ik mijn vraag maar even hier.

Julie heeft 6 maanden Nutrilon hypoallergeen gehad, vanaf 6 maanden tot nu krijgt ze Nutrilon standaard nr 2. Ze drinkt nog best veel melk. 's ochtends 180/6 (met bambix), tussen de middag 120/4 en 's avonds nog eens 180/6 met pap. En als ze 's avonds laat wakker wordt soms ook nog een klein flesje. Omdat het maar zo'n klein poppetje is, heeft het CB ons gezegd haar maar lekker die melk te geven. Maar moet ze nu niet overstappen naar Nutrilon nummer 3? dat is toch vanaf 10 maanden? Of kan ik beter de nummer 2 blijven geven omdat ze nog zoveel drinkt (ik weet dat dat wel zo was bij de overstap van nr 1 naar nr 2, dat had met het aantal cc's te maken wat ze dronk).

Wie kan me helpen?

2. adi

adi Niet meer actief

Volgens mij mag je opvolgmelk net zolang geven als je wilt (ik weet niet wat de toegevoegde waarde van nr 3 is precies)

3. zandkasteel

zandkasteel Fanatiek lid

12 mrt 2010
    1.003
    0
    0
    Waterland
    #3 is voor de actievere periode ;) vanaf 10 maanden zijn ze bewegelijker dan 6-10 maanden dus er zit overal wat meer van in.
    Ik zou de pak van #2 opmaken en als je wilt overstappen op #3 of gewone melk geven. Je kan dan voor volle melk gaan omdat ze het nodig heeft zeg je.

Deel Deze Pagina