Van zwaar misselijk naar geen misselijkheid..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Essie28, 9 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Is dat normaal?
    Ik had in week 5 en begin week 6 extreem last van misselijkheid. Echt om gek van te worden.
    Ik had emesafene gekregen van de huisarts omdat het niet was uit te houden.
    Nadat ik die pillen heb gekregen heb ik NOOIT meer last gehad van misselijkheid. Dat doosje zit nog helemaal vol!
    Kan dit zo ineens? Af en toe ben ik nog heeeeel licht misselijk maar makkelijk uit te houden. En ik kan gewoon eten wat ik wil.
    Afkloppen dat dit zo blijft! Maar ik maakte me een beetje zorgen..

2. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    Misschien had je wel een buikgriepje in die week, hoeft niet van de zwangerschap te komen. Ik had ook soms dat ik dagen echt heel erg misselijk was en zo ineens dagen niet.
    Het zegt niks!
    Geniet lekker van je zwangerschsp

3. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Hihi ik was vanaf week 5.5 zo misselijk zo lamlendig en zooooo moe en beroerd dat ik niet wist hoe ik de dag door moest komen met (toen) nog een peutertje ...

En opeens van de ene dag op de andere op week 10 was ik op en top fit..

Zoontje is nu 13 maanden :D

De verloskundigen hier zeggen dat: het wel of niet hebben van en het komen en gaan van kwalen zegt niets over het wel of niet goed gaan van de zwangerschap!!

Dus geniet van het kleine wondertje in je buik meis!

4. Femkeja

Femkeja Lid

30 okt 2012
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou zeggen, geniet ervan! Niks zo vervelend als de hele dag misselijk zijn! Ik ben zelf vanaf de 5e week tot de 18e week heel misselijk geweest. En ik kom nu in de 20e week eindelijk weer een beetje op krachten! Wat is het dan fijn om je weer een beetje goed te voelen!

Hopelijk blijft de misselijk de rest van de zwangerschap weg! En kan je er lekker van genieten!

5. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Dank jullie wel dames!
    Hoop dit dat zo blijft want dat weekje dat ik misselijk was was vreselijk! Maar misschien was ik inderdaad ook wel ziek want ik had ook hoofdpijn vermoeid en ik was heel warm.
    Ik ga lekker genieten nu het kan

Deel Deze Pagina