Negatieve test op NOD, nog niet ongesteld.

Discussion in 'Zwanger worden' started by blosh27, Oct 25, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. blosh27

blosh27 Lid

Aug 6, 2008
    92
    0
    0
    Eindhoven
    Lieve dames,

Ik vraag me af of er mensen zijn die zich herkennen in mijn verhaal of misschien mee willen denken?
    Sinds juli ben ik gestopt met de pil. Sindsdien heb ik een cyclys van 30 dagen en een van 31 dagen gehad. Mijn man en ik hebben op de nod dag, dag 31 een test gedaan, helaas negatief. Zoals iedere maand een grote teleurstelling.
    We hadden allebei erg het gevoel deze keer dat het raak zou zijn. Ik had op dag 30 een hele zere linkerborst, zo erg heb ik nog nooit steken gehad. Een week geleden had ik een paar dagen op dezelfde plaats een gevoel van een soort 'gloeilampje' in het midden van mijn buik.
    Ik ben ook meer moe, maar bij alles kun je een maar bedenken... Misschien komt het allemaal nog steeds van het 'ontpillen'. Ik kan het ook erg moeilijk loslaten.

Daarnaast hebben mijn man en ik twee weken geleden voor het laatst geklust, op de dag dat de ovulatie zou moeten zijn (gezien voige cyclus). Daarna hebben we helaas niet meer kunnen vrijen aangezien mijn man een schimmelinfectie aan zijn 'willie' had. We zijn daar beiden voor behandeld. Maar je zou denken dat hcg na twee weken toch wel aan te tonen is in je urine. Ik verwach dus eigenlijk dat ik ieder moment ongesteld kan worden, maar ik blijf stiekum hopen dat we toch zwanger zijn....afwachten en geduld hebben maar :rolleyes:

Fijn dat ik even mijn hart kont luchten...pfff, spannend allemaal hoor.
    Liefs

30/31/?

2. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

Sep 6, 2008
    6,495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Die ene dag klussen kan vaak al raak zijn :)
    Heb je inmiddels alweer getest of ben je ongi geworden?

3. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Kan zijn dat je wat later ongi wordt omdat je nog aan het ontpillen bent.

Ik weet niet wat voor invloed de behandeling voor de schimmel heeft op een cyclus?

4. blosh27

blosh27 Lid

Aug 6, 2008
    92
    0
    0
    Eindhoven
    Nee, ik ben nog niet ongesteld.
    Ik zie bij jou dat het snel is gegaan, alleen helaas een miskraam, wat balen zeg! Na hoeveel weken ging het mis?
    Ja de ene dag kan raak zijn, maar ja, je weet het nooit, misschien is mijn cyclus nu heel lang. Blijft afwachten...
    Succes weer deze maand. Liefs

5. blosh27

blosh27 Lid

Aug 6, 2008
    92
    0
    0
    Eindhoven
    Zie ik het goed dat jij een cyclus had van 51 dagen?

6. blosh27

blosh27 Lid

Aug 6, 2008
    92
    0
    0
    Eindhoven
    Nou, ik was er gewoon te vroeg bij, want vandaag ben ik OG geworden. Misschien komt het ook wel door de spanning, dat je het dan onbewust tegenhoudt. Helaas. Nieuwe maand, nieuwe kans. Voor iedereen die ook net een teleurstelling heeft gehad: het moest blijkbaar niet zo zijn. Zo denk ik altijd maar en je weet ook niet wat je bespaard is gebleven. Ik ga deze maand maar eens aan de gang met ovulatietesten. Kijken of ik wel een ovulatie heb.
    Succes weer allemaal! Liefs

Share This Page