Te lichte menstruatie na mirena..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ely, 26 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ely

Ely Niet meer actief

Hi Dames,

Begin dit jaar heb ik mijn mirena spiraaltje laten verwijderen. Nu is mijn menstruatie nog steeds zeer licht; amper 2 dagen en niet helder rood maar donkerbruin. Ook heb ik genoeg aan inlegkruisjes.. Is dit normaal? Heeft dit invloed op mijn vruchtbaarheid? Zijn er meer meiden die hetzelfde hebben (gehad) of moet ik langs de HA? Hoor graag jullie mening.

Groetjes,

E

2. daf0303

daf0303 Lid

8 okt 2008
    47
    0
    0
    Ik had voor ik de Mirena had heel erg veel last van menstruatiekrampen dus toen ik hem 3 jaar geleden voor het eerst eruit liet halen na 5 jaar was ik heel bang dat het terug zou komen,maar mijn menstruatie was duidelijk minder erg. Wel flink veel bloed maar het was na 4 dagen over. Over vruchtbaarheid:
    Na 5 jaar mirena eruit gehaald en was binnen een maand zwanger. Nu na 2 jaar Mirena eruit gehaald en binnen 3 maanden zwanger. Dus maak je vooral geen zorgen, Ik geloof niet dat dat ermee te maken heeft.

3. Ely

Ely Niet meer actief

Erg fijn om te horen Daf! Maar ik menstrueer bijna niet meer terwijl ik het al bijna een jaar geleden heb laten verwijderen.. daar maak ik me nog wel een btje zorgen over.

Gefeliciteerd met je zwangerschap ;) Nu ik nog *zucht*

4. daf0303

daf0303 Lid

8 okt 2008
    47
    0
    0
    Dan hoop ik echt dat het bij jullie ook snel mag lukken. Ik zou anders toch voor de zekerheid langs de huisarts gaan, dan weet je zeker dat er niks aan de hand is anders blijf je zo onzeker. Succes

Deel Deze Pagina