zucht...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mammamia, 3 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammamia

mammamia Niet meer actief

Halfjaar gestopt met de pil, onregelmatige cyclus. Nu alweer op dag 67 van de cyclus. Al sinds vorige week zaterdag, dus al bijna 1,5 week gevoelige tepels... afgelopen donderdagnacht hele pijnlijke steken in onderbuik, bijna niet kunnen bewegen/lopen. (dit had ik ook toen ik nog niet aan de pil was zo'n 8 jaar geleden, toen werd ik na 3 dagen ongesteld) nu is het alweer dag 4 na die pijn en nog steeds geen bloed te zien)... 9 feb. laatste zw. test gedaan en die was toen negatief... is het normaal dat je zolang gevoelige tepels hebt en er nog steeds geen ongi is?

2. mychat

mychat Actief lid

3 jun 2008
    214
    0
    0
    Ik had hetzelfde, best vaak, maar niet iedere keer voor ik ongesteld moest worden. Mijn hormoonhuishouding was echt in de war. Ik ben naar de ha geweest toen dat een half jaar duurde, ik had ergens gelezen dat je dan bete niet verder aan kon zien.

3. Sarmar

Sarmar Lid

13 jan 2009
    54
    0
    0
    ....

4. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    en en wat deed je huisarts
    je hebt immers zo een mooie banner!

5. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    ik begrijp je volledig, mei gestopt met de pil en zie onderschrift voor het mooie verloop van mijn cycli
    varierend gevoelige borsten, tot nu toe spijtig genoeg puur hormonaal en niet omdat er een wondertje in mijn buik zat... snif

6. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Mijn cyclussen zijn vanaf het begin ook heel onregelmatig geweest (zie onderschrift) Ik had/heb wel vaak van de eisprong tot de ongi gevoelige tepels. Dus wel 2 weken.

Succes verder!

Deel Deze Pagina