Zit er even helemaal doorheen. Ben nu 9dagen overtijd en heb sinds het weekend constant ongiekrampen. Dacht dat ik heel erg ongesteld ging worden maar tot heden nog niets. Vorige week 2 testen gedaan maar deze waren negatief. Verder voel ik sinds een week niets meer alleen die vervelende krampen. Heb het gevoel alsof er elk moment een explosie van onder uit moet komen 13dagen geleden heb ik wel onzettende steken im mijn linkerlies gehad dus als dat een late eisprong is geweest wordt ik morgen ongesteld. Hoop zo dat het een innesteling is geweest. Maar omdat ik geen symptomen meer heb alleen dat ik s'nachts badend in het zweet wakker wordt en heeel veeel droom en om 8uur s'avonds in bed lig omdat ik zoooo moe ben, hoop ik toch dat ik zzwanger ben. Als het niet zo is kom op dan dan kunnen we verder en weet ik waar ik aan toe ben..... Zo dat lucht op
mooi dat het op lucht! ben je het in ieder geval kwijt! sterkte ermee! ik was vorige maand ook overtijd en wist zeker dat ik zwanger was... maar dat bleek niet zo te zijn.. sterkte!
Spuug het ermaar uit hoor Het is te hopen als het niet zo is dat het maar snel mag komen! Ik zal in ieder geval voor je duimen dat je niet ongi word! Ben benieuwd hoor Liefs Hope
Wat kun je er toch onwijs van balen he?! Begrijp heel goed dat je wil weten waar je aan toe bent. Gelukkig kun je hier altijd ff je ei kwijt. Probeer toch nog ff positief te blijven, want zolang je nog niet ongi bent, kan het nog! Sterkte meis. Ik duim ook voor je!
Ik testte ook pas na een week positief, dus wie weet. Helaas werd het bij mij na 9 weken in januari een miskraam. Nu weer flink aan het klussen. Hoop dat je snel een positieve test hebt! Liefs
Dat is behoorlijk balen zeg.....ik begrijp helemaal wat je bedoelt. Hopelijk test je later positief. Jammer genoeg heb ik precies hetzelfde gehad, het gevoel dat je ongesteld wordt, maar er gebeurt maar niks, wel buikpijn maar toch....niks. Uiteindelijk heb ik contact opgenomen met de HA en van haar heb ik een kuur gekregen om de menstruatie op te wekken omdat ik ook alleen maar negatieve testen in handen had. Uiteindelijk na 82 dagen toch ongesteld geworden met kuur. Elke keer had ik ook die hoop dat ik toch zwanger zou zijn, maar ondertussen ben ik nu alleen maar blij dat mijn cyclus weer wat op gang begint te komen. Ik zal voor je duimen dat je toch positief test!
Bedankt allemaal voor jullie reacties. Na een lange tijd van onzekerheid ben ik vanmorgen ongesteld geworden. Raar maar ik ben nog blij ook! Dus het was toch mijn eisprong wat ik zo goed voelde. Nu hopen dat ik die elke maand zo goed voel! Ik ga proberen om er wat minder mee bezig te zijn. Kan toch geen bijna niet meer berekenen wanneer mijn eisprong is door mijn onregelmatige cyclus. Die etospillen heb de deur uit gegooid. Daar was ik namelijk vorige maand mee begonnen. Daar zal denk ik mijn cyclus zo van in de war zijn geraakt. Nogmaals bedankt voor jullie lieve reacties en allemaal succes! Onze tijd komt ook wel