Nieuwe update: VK heeft gebeld en moet even langs komen met mijn urine en die dan inleveren bij de HA. dus ben benieuwd.
hi Misz, Ook ik weet wat je doormaakt; echt NIET leuk!! Hier duurde het tot een week of 20... Hoop voor jou niet! Ik zag dat gemberpillen je al aangeraden zijn; bij mij hielpen die echt om de ergste misselijkheid tegen te gaan, zodat ik in ieder geval wat kon eten. De algemene tips heb je ook al gehad toch? (zoals: voor je opstaat een beschuitje/crackertje met kopje thee (desnoods zet je het 's avonds klaar naast je bed, inclusief thermoskan met heet water of de waterkoker) / eraan toegeven en veel rusten / regelmatig eten, zodat je geen lege maag hebt, ook al is het een crackertje / proberen te blijven drinken, niet alleen voor je vochthuishouding, maar schijnt ook te helpen / niet tegelijkertijd eten en drinken) Ik ontbijt nog steeds met beschuit en thee in bed, en daarna een kom babypap . 's Avonds voor ik naar bed ga ook babypap. Gek he; maar die babypap smaakte me tenminste en nog steeds: zonder word ik misselijk. En nog steeds: als ik teveel doe, dan word ik misselijk... Dus inderdaad zucht... het is niet altijd makkelijk. Ik heb zelf toen het op het ergst was een paar weken bijna alleen maar op bed gelegen; het was niet anders. Maar het is het waard... Hou vol meid, sterkte!!!
Bedankt voor de lieve berichten.. Heb urine ingeleverd bij de HA, en zag er goed uit. Dus heb er niks voor mee gekregen! Heb vanmiddag een klein kommetje cornflakes op en die is tot nu toe blijven zitten.. (helaas is de cornflakes nu op , morgenavond dus maar aan mn mannetje vragen als hij thuis komt of hij even naar de winkel wil gaan voor cornflakes) Ook heb ik rond half 4 een cup a soup gehad. En die is ook nog blijven zitten, al voel ik me op dit moment wel beroerder worden helaas!
hier oook 1 die sinds week 6 niets binnen kan houden. heb wel emesafene gekregen maar onder voorbehoud dat ik de ha bel wanneer die pillen niet helpen. ik ga vanavond ermee beginnen, na mijn werk, moet nl autorijden en met die pillen mag ik de eerste 3 dgn niet rijden. ik probeer nu verschillende dingen en combinaties qua eten en bij mij blijft een mueslireep erin.. ik heb nu wat vla gehaald want melkproducten ansich gaan er ook uit.. zo blijf ik maar even creatief zoeken naar een oplossing. maar ik wordt er wel erg beroerd van. goed ga weer even iets eten.. en dan strax koken. (voornamelijk voor man en zoontjelief)
hmm weer een dag verder en voel me nog steeds niet goed! Ben echt helemaal kapot en heb totaal nergesn zin in, terwijl ik wel huishouden zou moeten doen voordat mijn mannetje straks thuis komt. anders is er misschien ruzie en daar heb ik ook geen behoefte aan