Heeee Meiden!!!! ik heb net getest en hij was positief!!! maar wanneer moet ik een 2e test doen zodat ik zeker weet dat ik zwanger ben!! Ik wil heel blij zijn ( en stiekem ben ik dat ook) maar ik wil zekerheid!! ik was 84 dagen niet ongi geweest Liefs
Ik heb maar 1 test gedaan, nl. zondagmorgen. Was toen mijn tweede dag overtijd en die was serieus positief. Ben gisteren bij mijn huisarts bloed gaan laten prikken en het hcg was opvallend gestegen en dat was heel goed. Met dit te weten, doe ik geen tweede test.
Omdat je meer gedronken hebt, is je urine minder geconcentreerd. Daardoor kan het zijn dat je hcg minder aanwezig is. Als je kan wachten, wacht dan tot morgenvroeg en test nog eens met je eerste urine van de dag. Als dat positief is, zal het wel zo zijn!
Hey meisje wat vervelend. Hoe duidelijk was je eerste test? Was je test streep even breed als je controle streep. En had je een duidelijke streep of nog een hele lichte?
Dit schrijf je in je eerste berichtje: dus waarom zou je dan niet zwanger zijn? Ik heb mijn test ook met de eerste urine van de dag gedaan, omdat ik ergens las dat dit het beste is. Zeker in het begin van de zwangerschap omdat je lichaam dan moet beginnen met het hormoon aan te maken en niet elk lichaam maakt dat even snel aan. Ik zou gewoon rustig blijven (als dat nog gaat tenminste ) en morgenvroeg een nieuwe test doen. Als je dan weer een streepje hebt, mag je zeker zijn!
ik had een clear blue test met woorden en er stond "zwanger" toen haalde ik de strip eruit en toen was er een licht streepje
Nou meis dat klinkt veel belovend hoor. Als je nou een pennestreepje gehad had, had het nog kunnen zijn dat je een valse positieve test had, maar dit klinkt erg goed. Ik denk dat de kans heel erg groot is dat je gewoon zwanger bent en dat je urine gewoon niet geconcentreerd genoeg was de tweede keer. Ik hoop dat je morgen gewoon komt vertellen dat je zeker zwanger bent. (wel doen hoor)
Als de CB zegt dat je zwanger bent, dan kun je er echt vanuit gaan dat het zo is hoor! GEFELICITEERD! ! !