hallo.. kheb een vraagje na het klussen loopt alles eruit(als jebegrijpt wat ik bedoel) kun ja dan alsnog wel zwanger raken? zijn er meer meiden die dat hebben?
Hahaha (sorry) dat heeft iedereen en ja je wordt vanzelf gewoon zwanger hoor, het is volkomennormaal wel vies vind k zelf
Ja, vrij normaal. En echt vies is het niet. Daarmee wordt er tenslotte baby's meegemaakt. Het vocht mag weg als de zaadceeletjes maar naar boven zwemmen \/ Tineke
Hoi hoi, Ik heb er inderdaad ook last van, er ligt daarom ook altijd een handdoekje naast mijn bed zodat ik toch noch het idee heb dat ik wat "binnen kan houden" Ik las een keer op een site dat je je bekken moet kantelen zodat het er moeilijker uit kan lopen maar dat werkt bij mij niet, gelukkig hebben we zonder dat ook alle kansen om zwanger te worden. Dapper dat je die vraag hebt gesteld, volgens mij hebben meer meiden hier "last" van. Succes met klussen ! Groetjes, Bibu !
Ja iedereen heeft daar wel alst van. ik zelf vind het ook wel vies,maar hoort er toch bij. Ik hewb altijd een handoek onder de kont liggen blijft me bed tenminste schoon. jacqueline