Dit is inderdaad een wekelijkse routine! De ene keer moet je liever zijn, dan wordt er gevraagd hoe je moet reageren. Dan moet je ananas roepen als het tever gaat... dan moet je niet zo doen, maar zo! En dan worden er weer mensen gek van dat gezeur. Terwijl ze dondersgoed weten dat er overal wel gezeur is! Waarom? Vrouwen, hormonen, zwanger of niet, in een rotbui, of gewoon omdat ze willen zeiken?! Get over it.
Ik zie liever dit zeik topic wat werkelijk nergens over gaat dan al die terugkerende topics die denken dat ze ergens over gaan....en vervolgens ook nergens over gaan.
Tja, wie bepaalt nou wat gezeik is, wat wel ergens over gaat en wat niet, wat wel belangrijk is en wat niet... Iedereen denkt DE waarheid te bezitten, en we hebben het met zn allen mis. Want een ander ziet jouw mening/ reactie toch in zijn eigen licht.. Mijn 'mening': Get over it... Dit is een forum, geen kerk, je bent lekker vrij om te discussieren over een aantal dingen (ik wilde bijna zeggen over alles, maar dat is niet waar), van de duizenden vrouwen die hier rondhangen zal maar iets van 20% helemaal met je eens zijn, en de anderen hebben er altijd wat op te zeiken. Het is net een 'echt' leven
Wat een zeikerts hier allemaal zeg Ik ga ook effe zeiken: ik ben mijn ketting kwijt in huis en het is nog een dure ook. Iemand enig idee op welke domme plekken zo een ding kan liggen? Ik heb zelfs al achter de plee gekeken. ZUCHT.
Die van mijn lag toen op het doucheputje! ik had me toen heerlijk geshowerd. ketting pleiten.. Of in de koelkast? ik ben zo'n doos hoor. Laatst de chipszakken in de koelkast. Jaszak?
En als anderen nou wel vinden dat het ergens over gaat? Jij bent toch niet degene die dat voor anderen bepaalt?
Sommige mensen vinden het nu eenmaal leuk om er gelijk op te springen,,jammer want sommige topics worden er gewoon totaal door vern**kt. Maaaaaaarja wat doe je er aan
ananas.. haha Het is soms echt dat ze me niet kunnen horen, en gelukkig kan ik nog op mijn handen zitten. Soms tik ik echt iets waar ik niet over nadenk. Er zitten overal wel zeikwijven, en daar val ik zelf regelmatig onder
ik hou gewoon mn muis op de titel en dan lees ik dat stukje...zodra het lijkt op gezeik om niks, open ik dit niet..
nee hahaha als het echt niet interessant "klinkt"...ga ik verder...en anders is Backspace een goede knop en ben je er zo vanaf
Ik mag ff zeiken van ts ik ben sinds gister gestopt met roken, dus ben aardig saggo. Omdat ik al de hele dag leef op lolly's en kauwgom, sterf ik van de pijn in me buik nu. al mn collega's zijn al naar huis want die werken partime. Het is vrijdag middag en ik wil gewoon naar huis!! Ik ben al 2 weken stront verkouden. van het weer buiten word ik ook nog depri, zit te sterven van de kou met de verwarming op 28 het lucht nog niet op, maar misschien komt dat wel! Oke wie volgt