hallo, ik ben nu al 1 jaaar bezig,en heb vorige week zaadonderzoek laten doen,heb maandag te horen gekregen dat het helemaal toppie is. dus ja ligt dus aan mij. Nu ben ik 3 dagen overtijd,ik heb aal 3 maanden een regelmatige cyclus van 28 dagen.ik heb geprobeerd om te kijken of ik mijn baarmoeder kon voelen,want normaal gesproken zit ie heel laag en is keihard om deze tijd. nu voel ik hem amper,ik voel me kip lekker,en heb het gevoel dat mijn borsten wel groter zijn geworden ,maar niet pijnlijk. een test durf ik nog niet aan,te vaak een teleurstelling geweest. wie weet het ,zou het?of toch weer niet. nou groetjes afwachtende debby
hoi meid spannend zeg ik zou idd ook even een testje doen dan weet je het zeker succes meid ik ben benieuwd
haalloo, sja ben nog steeds niet ongi,maar durf de test echt nog niet te doen,misschien beter wachten ofzo,maar ik laat het zeker weten. ik heb wel ontzettend spierpijn in mijn oksel,ben zo wakker geworden,naja misschien ook wel verkeerd geslapen, ik laat me niet gek maken(probeer ik heheh)
Ik heb hetzelfde! Alleen ik heb gisterenavond wel getest en die was negatief. Vanmorgen toch een blauw lijntje te zien, maar ja. Dat telt niet. Ik ben echt nog nooit overtijd geweest. Spannend he! Ik duim voor je hoor! Zou gewoon testen. Dan weet je meer, of geloof je je test niet (zoals ik) Succes!
succes met testen en als je bang bent voor de teleurstelling dan wacht je nog een paar dagen ( al is dat heel moeilijk, mar minder teleurstellend als je regel vandaag of morgen komt, succes)
sja heb de test gedaan hoor meiden. nou negatief,chiips!snap niets van. maar goed we kijken wel weer aan. ik had gehoopt en gedacht dat het deze kee wel raak zou zijn.nu maar wachten op die ongi. maar bedankt wel allemaal,en voor degene die nog moeten ,succes!en veel sterkte