Ben ik zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door guusj, 24 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guusj

guusj Lid

24 sep 2012
    71
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik ben al 8 dagen heel veel misselijk, ben ontzettend moe, duizelig en heel emotioneel. Ik weet niet wat er met mij aan de hand is. Ik herken mijzelf helemaal niet meer. Ik vraag me af of ik zwanger kan zijn. Ben namelijk pas wel ongesteld geweest.
    Heeft iemand hier ervaring mee?? dat je ongesteld bent geweest maar toch zwanger. Mijn menstruatie was wel te vroeg.
    Wat moet ik nu doen??

Liefs

2. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Ik zou ff een testje wagen. Een vriendin van mij kwam er pas met 12 weken achter dat ze zwanger was omdat ze gewoon ongesteld was geworden 2x.
    Ik ben benieuwd!

3. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    denk dat je alleen met een test zekerheid kan hebben

4. Oermoeder

Oermoeder Actief lid

24 okt 2011
    321
    0
    16
    Guusj: Ik heb momenteel ook zoiets.... Ik voel me misselijk (hoef niet over te geven), duizelig, moe, hoofdpijn, steken in borsten en vandaag soms een trekkend gevoel in baarmoeder.
    Ik ben tussen 14 en 17 sept ongesteld geweest. Waarschijnlijk gewoon de ontrekkingsbloeding, aangezien ik de Nuvaring gebruik.
    Maar in de derde week van de Nuvaring was ik hem vergeten en is de stopweek sneller ingezet. (op aanwijzing vd bijsluiter).
    Ik ga er vanuit dat ik niet zwanger ben, maar het is wel verwarrend aangezien ik me nu zo anders voel...
    Ik heb zaterdagochtend een kruidvat 2v5 test gedaan maar die was omo-wit...

5. Smnee

Smnee Niet meer actief

daar kan alleen een test je antwoord op geven.
    ongesteld worden terwijl je zwanger word gebeurt overigens bijna nooit....

Deel Deze Pagina