Zucht!

Discussie in 'De lounge' gestart door Kletskoek, 21 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dvd87

Dvd87 Actief lid

27 jan 2013
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik vind het juist goed dat je het niet gekocht hebt. Natuurlijk is het even sneu voor je zoon, maar de reden is prima uit te leggen aan een kind van 4/5 jaar. Hij leert er alleen maar van. En het is niet zo dat hij het helemaal niet meer krijgt.

Een prijsverschil van 4 euro vind ik echt teveel om mn principes voor aan de kant te zetten. En ik zou het ook vertikken om het alsnog in de webshop te bestellen.

Ik schrik ervan hoe veel mensen dit bij Intertoys bij de hand hebben gehad. Het riekt overduidelijk naar oplichting door mensen zo voor het blok te zetten bij de kassa.

2. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.373
    10.321
    113
    precies dit! zo heb ik wel vaker bij de kassa gestaan en heb het ook gekregen voor de prijs wat er voor stond (op het kaartje).
    Wat een zeur winkel zou ik dan ook voortaan als laatste bekijken

Heb voor je gekeken en bij de intertoys zijn ze 6.95
    Cars Vriendenboekje 834670
    Bij de bartsmit 5.99
    Disney Cars 2 vriendenboekje | Bart Smit

Hopelijk zijn deze winkels makkelijk bereikbaar zodat je zoontje als nog heel blij is :)

3. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Het probleem was juist bij Intertoys ;)

4. Flubje

Flubje Niet meer actief

en het hoofdkantoor bellen? Hierbij bart smit wel eens iets aan de hand gehad en na telefoontje met hk was het direct opgelost

5. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.194
    10.793
    113
    Eikels. En 10.95 voor een vriendenboekje lijkt me ook weer geen reële prijs, beetje veel te duur, 6.95 wel. Dat zo'n weekendhulp nou die fout maakt oké, maar dat haar bedrijfsleider gewoon ook volhoudt vind ik echt niet kunnen! Ik zou ook zonder boekje vertrokken zijn, en dan een ijsje gehaald als troost voor kind ofzo.

bij de Appie ook weleens gehad dat ze de aanbiedingskaart nog niet hadden weggehaald bij het wisselen van de weekanbiedingen, kreeg bij de klantenservice het verschil tussen gewone prijs die ik net had betaald en aanbiedingsprijs gewoon terug.

6. gitta

gitta Fanatiek lid

22 okt 2013
    2.625
    427
    83
    Jammer dat dat principe tegen de wet is.

7. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Ik ben uiteindelijk vanmiddag naar de Action gegaan met onze zoon. Daar hadden ze Vrienden boekjes liggen van Cars. Niet zo'n mooie lay-out en mindere vragen maar onze zoon was door het dolle heen! En hij was maar €1,20 haha!

8. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Goed dat je geslaagd bent en je zoon blij hebt kunnen maken!
    Ik zou het boekje ook echt niet gekocht hebben hoor!

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Fijn dat jullie geslaagd zijn!

10. Boekenwormpje

Boekenwormpje Bekend lid

1 feb 2014
    903
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik dus ook. Het kan een keer gebeuren, maar dit stinkt gewoon. Helemaal als op de webshop ook de goedkopere prijs staat. Tijd voor een onderzoekje door consumentenbond/kassa/radar etc. :x

11. Boekenwormpje

Boekenwormpje Bekend lid

1 feb 2014
    903
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super! Nou weet je helemaal zeker dat je juist gehandeld hebt! :)

En wat een eikels bij de Intertoys zeg. 11 euro voor zo een boekje. Echt belachelijk. Moet je nagaan wat een marge ze daarop maken. :x

12. buonanotte

buonanotte Niet meer actief

Ik had het rond de Sinterklaas bij het kruidvat.

Er waren Cars auto's en op het kaartje stond: "2 characters 6 euro" dus ik dacht hoppaaaa neem er 4 mee!

Sta ik daar bij de kassa kon ik 24 euro afrekenen dus ik huh? Op het kaartje staat echt 2 voor 6 eu. Dus die vrouw ging kijken en komt terug.

Ja het staat er idd beetje onduidelijk maar dat bedoelen we er niet mee en heb er staan lullen als brugman (samen met nog een vrouw) en we kregen ze echt niet mee!

Dikke vette klacht naar hoofdkantoor gedaan mét foto van het kaartje en kreeg een cadeau kaart van 25 haha.

13. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Gelukkig is het als nog goed gekomen.

Wat ik had gedaan weet ik niet na maten ik dit topic verder gelezen hebt begrijp ik je principe, weet alleen niet of ik zo sterk in mijn schoenen was blijven staan omdat mijn kind mee was. Daar zou denk de grootste pijn liggen.
    Om kinderen ogen nee te moeten verkopen en daar in zit denk bij mij meteen een zwakte.

Want dat jij gelijk hebt dat is een ding wat zeker is. Gelukkig heb je vandaag het boekje als nog kunnen halen en is je kind dol gelukkig.

14. maanvrouwtje

maanvrouwtje Bekend lid

26 dec 2010
    884
    0
    0
    Fijn dat het uiteindelijk goed gekomen is!
    Ik heb het ook wel eens gehad met een bbq bij intratuin. Was in de aanbieding, maar volgens hun was het een andere. Heb hem dus via de webwinkel van de intratuin gekocht uiteindelijk voor de aanbieding, dus ze hadden zich gewoon vergist, was ik ook heel boos over!

Zou persoonlijk nog een klacht indienen, contactgegevens staan op de site van Intertoys.

15. Audrey2014

Audrey2014 Actief lid

24 dec 2013
    335
    7
    18
    NULL
    Flevoland
    ik had het ook niet gedaan hoor, hun weten of verwachten al dat je dan gaat zitten toegeven

groot gelijk dat je naar een andere winkel gaat !

16. sita90

sita90 Niet meer actief

Ik weet niet of het ergens al staat, maar als die 6,95 'aannemelijk' is voor dat boekje zijn ze verplicht het boekje voor die prijs mee te geven. Het is hun fout. Kijk als je nou, ik noem maar wat een skelter wilt kopen en op het prijskaartje staat 1 euro ipv 100 euro dan is dat niet aannemelijk. Maar 6,95 voor een vriendenboekje is dat wel. Belachelijk! Mooi dat je hem bij de action wel hebt kunnen vinden.

17. Deliana

Deliana Niet meer actief

Fijn dat hij uiteindelijk toch een vriendenboekje heeft!

In dit soort gevallen hebben ze aan mij toch echt de verkeerde.... :) Ik ga geen ruzie schoppen of zo, maar leg dan toch even uit dat wanneer het een reele prijs is, ze het daarvoor gewoon moeten verkopen. En als ze voet bij stuk houden, mogen ze even met het hoofdkantoor bellen ;)

Deel Deze Pagina