Hallo, koningsdag komt er bijna aan en dan is bij ons in de stad een vrijmarkt. Nu heb ik heel veel babykleertjes gekregen die ik zelf niet zo mooi vind of waar ze al uitgegroeid is. En ik ken niemand die zwanger is. Nu kan ik ze natuurlijk in een kledingbox gooien maar ik vind het ook altijd zo leuk om op een markt te gaan staan, gezellig beetje kletsen. Maar....zou dat lukken om een kleedje neer te leggen en daar de kleding op te leggen op een berg wordt het dan, alles door elkaar Zou je iets kunnen verkopen op zo'n markt of is daar helemaal geen vraag naar? Ik zelf zat te denken aan 1 euro per kledingstuk, zou dat een redelijke prijs zijn?
Mi is daar ontzettend veel van. Iig niet op een berg gooien. Ik zou ze ophangen of netjes neerleggen, maat bij maat.
Er is heel veel vraag naar tweedehands kinderkleding. De allerkleinste maatjes dan wel weer wat minder. 1 euro is wel de max, zeker als het geen merkkleding is. Rompers e.d. gaan vaak voor 50 ct per stuk. En nee, zeker niet op een berg gooien, dat wordt niks. Sorteer het in ieder geval per maat en de echt mooie (merk) dingen als jurkjes en jasjes die ook duurder zijn zou ik apart neerleggen of op een rek hangen ofzo.
Ik denk dat daar wel vraag naar is. Kijk zelf regelmatig op MP voor leuke kleertjes. Ik zou het alleen niet op een stapel gooien. Ik denk dat je dan veel minder verkoopt.
Als je in een kleine plaats woont zou ik het per maat netjes neerleggen, of ophangen. De rompertjes appart 50 cent of per 2 voor 1 euro verkopen. Als je in een grotere stad woont Kun je het eventueel wel op een berg leggen maar wel per maat, dat is makkelijker voor iedereen. In een stad komen er veel meer mensen die er toch wel even in zoeken. Verder zou ik een duidelijk bordje erbij doen met de prijs, alles 1 euro per stuk ofzo. Dan weet iedereen direct wat het kost en of het dus de moeite waard is er even tussen te kijken.
Ik koop zelf een gedeelte tweedehands een een gedeelte nieuw. Voor 1 euro per stuk zou ik zeker uitzoeken wat ik leuk vind. Tot 3 euro per stuk vind ik oké om tweedehands te kopen (mits in goede staat van goed merk). Veel plezier!
thnx voor de reacties in ieder geval. Ik moet voor een plekje al heel vroeg zijn (anders heb ik geen plek) dus kan dan altijd proberen het op het moment zelf nog netjes neer te leggen
Ik zal dat ook doen met vriendin. We maken grote dozen van elk maat en op elk stuk gaan we prijs bevestigen want heb ik veel nog echt goed goed en veel echt gedragen. Ook merkkleding etc. We doen gewoon met korte touwtje aan lablemaat en erop plakpapier(ik print dat uit met prijs dan vouwen we het om de touwtje en plakken). Zo is dus duidelijk de prijs! Onze prijzen zijn tussen 0.50 en 3 euro zullen zijn. En dan heb ik nog veel ongedragen met kaartje nog en dat leg ik apart met diverse prijs. We wonen in de stad, gaan ook om 8 uur al plekje zoeken.
Hier vaak op een kinderkleding beurs gestaan. wij werkten vanuit dozen. dus per maat een doos maken en dan hadden we daar prijzen aan gehangen. bijvoorbeeld maat 50 tm 68 50 cent per stuk maat 68 tm 86 75 cent per stuk maat 92 tm 110 1.00 per stuk dan nog uitgelicht winterjasjes vaak wat duurder Hier stonden ze altijd bij mij te graaien terwijl de andere dames het te netjes hadden en dat lieten ze links liggen. Maar ik weet niet of het met koningsmarkt ook zo werkt hoor.
ja in dozen doen is wel een goed plan! want ik ben zo bang als ik het netjes opvouw mensen er binnen no time weer een bende van gemaakt hebben, goede tip!