Hi dames, afgelopen jaren in Nederland en Frankrijk geweest. De formule huisje op camping met zwembad vinden we ideaal! Nu zouden we wel eens iets anders willen qua land, en dachten aan Tsjechië. Maar, het land is nog onbekend voor ons. Wie heeft er tips, wat zijn mooie gebieden, wie weet er een mooie camping? Groetjes
Aangezien niemand gereageerd heeft, doe ik het hoewel ik niet weet of je wat aan mijn reactie hebt. Wij zijn met familie 3 keer in Tsjechie geweest, en 1 keer een paar dagen met mijn vriend. Erg leuk en nog redelijk goedkoop. Ligt er wel aan in welk gebied je zit. Kutná Hora zijn wij een keer geweest, leuke stad! Ook zijn wij in het Reuzengebergte geweest en in Pilsen! Wij hebben alle drie de keren een vakantiehuis gehuurd, dat is goed te betalen. Althans, een aantal jaar geleden. Dus tips voor een camping heb ik niet. Ik zou wel goed zoeken op het internet naar informatie. En goed kijken naar welk gebied je zou willen. Het Reuzengebergte is erg mooi en een dagje Praag is aan te raden. Ik vind trouwens Kutná Hora en Pilsen ook erg leuk. Wat zoek je precies in een vakantie? Wij gingen dus elke dag uit eten en uitstapjes maken naar verschillende dorpjes. Als je kleine kinderen hebt is een camping met zwembad denk ik wel aan te raden.. Zoek een camping waar veel Nederlanders heen gaan en die ook wat bekend is. Tsjechen kennen de hygiëne die wij hier hebben niet zo goed. Ben je er inmiddels al uit?
Wij gaan al jaren op wintersport naar Tsjechie en zitten dan in het park van Landal. De omgeving daar is mooi er is ook veel te doen en je zit zo in Oostenrijk vanaf daar. Tips over een camping kan ik je niet geven maar als je nog wat meer wil weten over Tsjechie mag je me een pb sturen