Hallo, Binnenkort gaan wij op vakantie naar Portugal, we gaan vliegen met transavia. Ik wil heel graag mijn kinderwagen (eaywalker) meenemen. Ik heb een buggy, maar dat is echt een onding. De wagen is ruim 12kg en gaat dus mee als ruimbagage. Volgens mijn man is een beschermhoes niet nodig. Ik heb hier niet zo'n vertrouwen in en ben bang dat ik de kinderwagen beschadigd terug krijg. Nu zou ik een krasje niet eens erg vinden, maar missende onderdelen....aaahhh! Ik heb al gekeken voor een beschermhoes, maar die zijn erg duur. Wat zijn jullie ervaringen? Hoe heb jij je kinderwagen als ruimbagage meegenomen en hoe beviel dit? Heb je verder tips? Bedankt!
Haha er is vast wel iemand in de omgeving toch En ik zou ook nooit mijn goede wagen zonder hoes mee nemen! Maar een simpele buggy vind je niks? Wij nemen die ook mee straks, scheelt ook een hoop gesjouw!
Je kindje is bijna 2, heb je geen buggy? Misschien net wat minder fijn. Maar heb je gezien hoe ze gooien???
Ja, ik weet hoe ze gooien... Daarom maak ik me ook zorgen. Buggy's vind ik gewoon rotdingen. Slaapzak heb ik al geregeld. Ik zit er nu aan te denken om de kinderwagen van mijn ouders mee te nemen. Die hebben ze ooit gratis gekregen, maar het is een hele fijne wagen. Ik zag op marktplaats dag je voor zo'n 50 euro een oude kinderwagen kan kopen. Dus als er dan iets met die van mn ouders gebeurt, heb ik zo een 'nieuwe' Mijn man vindt dat ik me druk maak om niets... Haha, wat een vakantiedilemma's heb ik, kan zo nog tien onderwerpen openen
Dan zou ik idd die van je ouders meenemen. Ondingen, tja is wel een beetje waar. Maar ga mijn wagen echt niet meenemen. Maar je zou ook nog een 2e handsje kunnen kopen via mplz?! Eigenlijk best een tip.
Vakantie weer achter de rug! Ik zal even laten weten hoe het is gegaan, misschien wel fijn voor anderen. Mijn schoonmoeder (superhandig op de naaimachine) had een mooie beschermhoes van gevoerde stof gemaakt voor de kinderwagen. De wagen gaat niet met de koffers mee, maar moet je inleveren bij 'odd sizes', hier worden bijvoorbeeld ook cello's ingeleverd . Hier wordt wat zorgvuldiger met de spullen omgesprongen. De wagen moesten we na de landing ook bij een aparte bagageband ophalen. Er waren meerdere kinderwagens, allemaal onbeschadigd uit het vliegtuig gekomen. Kortom, volgende keer doe ik het zo weer. Heb veel plezier gehad van de wagen in Portugal.