Angela mooie zoon heb je hoor!!! Ennn waar is de foto van de tattoo?? Pff we zijn bezig op MP nu met bieden op fornuizen en vaatwassers. Ben benieuwd of we snel iets leuks krijgen hihi.
zwaai lady's Zo een hele dag tuinen achter de rug morgen de zooi weggooien en de tuin is zomer ready. Hoewel er moeten nog nieuwe plantenbakken komen en nieuwe plantjes . HOOOOOIII kuidebokibi
hallow! Zal me even netjes voorstellen.. Ik ben kuidebokibi (laura) Mama van Collin. Ben alleenstaand. en woon in leidschendam!
Angela, gefeliciteerd met de kleine van je vriendin. Minder dat het langer duurde, kan me dan voorstellen dat ze het ook daarbij laat. Mooie foto's van je ventje, die eerst op de motor is wel heel stoer hihi. Tattoo van jullie uk laten zetten, ben benieuwd naar de foto ervan. Lijkt me zo pijnlijk tattoo zetten of valt dat wel mee? Beppie, jeetje is niet niks voor zo een ukkie en al helemaal voor jullie als ouders zijnde maar gelukkig was er niks bijzonders te zien. Aal, druk aan de klus geweest. Hoop dat het huisje gauw af is zodat je er lekker van kan genieten, verhuizen is niet niks. Lau, welkom meid! Koeky, heerlijk een tuin die klaar voor de zomer is. Dat mis ik wel eens hier een tuin, handig voor de kleintjes om te spelen, of tegaan bbquen of gwn loungen.
Koeky heb je er ook mooie bloemen in? Ik kan bij mn ouders altijd zo genieten, die hebben 1 groot grasveld en 1 kleine en dan 2 terrasjes en dan daarom heen allemaal bloemen enzo, dat is zo mooi in de zomer @laura welkom hier
hihi ik heb niet zo'n hele grote tuin hoor hij is nu helemaal betegeld maar ik ga er wat tegels uit halen om er wat gras in te leggen voor de kleine is dat wel lekker. Bloemen nog niet wel wat violen die weer opgekomen zijn van vorig jaar . Ik ben meestal van de 1 jarige dus die komen er sowieso weer in.
Viooltjes zijn ook leuk en mooi!! Die hebben mijn ouders aan de voorkant. Zij hebben ook niet zo een grote tuin als het nu klinkt hoor Ik wil voor in het nieuwe huis bloembakken kopen en daar bloempies in doen. Alleen gaat bij mij altijd alles dood hahaha
Hier ook viooltjes aan de voorkant. Voordeel is ze zijn best sterk, dus kunnen wat hebben. Ik heb namelijk totaaaal geen groene vingers hahaha Veel van m'n vaste planten hebben 't dus ook niet overleeft op een paar na. Ach komt wel weer vlijtige liesjes zijn ook leuk en best sterk Ik heb trouwens ook alleen maar bakken hoor hier. Op wieltjes maar manlief is iets te anto geweest want ik krijg ze niet verplaatst dus hij moet andere maken hihi die ik wel verplaatst krijg.
Haha ook al geen groene vingers dus! Ik ook niet.Maar ik hou heeeel erg van bloemen!! Oh handig als je ze niet kan verplaatsen hahah. Mijn ouders hebben voor ook een bak maar dan met bielzen erom heen, echt super ouderwets haha. En zo een pergula met rozen, dat is dan wel weer heel mooi. Dat mis ik dan wel altijd als ik hier in mn flatje zit, dat uitzicht, rozen, vijvertje, bloesem boom.... En bij mij (nu dan) gras en een school whaaha. En straks, AH en flats...hmmmmm haha ach ja verschil moet er wezen
Ow rozen, daar heb ik dan weer niks mee. Komt omdat de rozen die ik heb gehad en die m'n ouders hadden altijd onder de luis kwam te zitten. Dan heb ik er al geen zin meer in. Ach meiden ik ga een douche pakken en mezelf naar m'n bedje verplaatsen . Weltruste voor straks en misschien tot morgen (als het niet te druk is op me werk).
Oh hahah nee dan is het niks. Ik ga ook afsluiten, ben erg moe en morgen om 10.00 inspectie hier van de woningbouw... Weltrusten en werkse morgen!
Aaliyah en SR, thanks!! Maar SR, tattoo zetten is niet heel pijnlijk hoor. Dit was mijn 4e tattoo en ja je voelt het wel maar het is goed vol te houden hoor. Maar het ligt er ook wel aan welke plek je hem laat zetten. Maar wij zijn nu met onze tuin bezig, het is nu 1 grote zandbak en vanaf deze week worden de tegels gelegd, een stuk kunstgras en dan gaan we een beetje groen in de tuin zetten. Ik laat alles aan mijn vriend over, dat is Bob de Bouwer 2 dus hij gaat ze gang maar. En ik heb dus ook geen groene vingers maar ik hou ook niet van bloemen. Heb er helemaal niks mee en ze gaan al snel dood bij mij haha Nou ik zou vandaag naar de kleine van mijn vriendin gaan maar ze heeft gevraagd of ik morgen kan komen, ze is dood en doodmoe! Ik weet het nog wel van mijn bevalling, ik kon gewoon de eerste dagen niet slapen van de adrenaline. En dat heeft zij nog een zoontje van 21 maanden rondlopen dus kan me goed voorstellen dat ze moe is. Dus nu ga ik morgen babykroelen (als ik nog maar weet hoe het moet ) haha!
Hahaha ook al geen groene vingers! Leuk dat je morgen naar die kleine gaat. Ik was ook erg moe, heb alleen mijn ouders gezien de eerste 3 dagen, o.a omdat toen ook nog in het zh lag. Mooie tattoo hoor!!! Zometeen komt inspectie hier ben benieuwd. Wel balen want normaal gaat Jason om 10.00 uur naar bed... En daarna klussen in het huis. Ik had echt een rare droom vanacht, ik teste heel veel vaag posi en ineens posi hahah. Maar ik wil niet zwanger worden nu en dat kan ook helemaal niet whahah.
Angela, begrijpelijk dat je vriendin moe is. ik wou ook alleen maar slapen joh haha, nou kroel ze morgen. Je zult het zeker nog wel weten als je zo een kleine in je armen hebt. Groene vingers, hier ook niet hoor haha. Geef mij maar een betegelde tuin met tuinstoelen en tafel hihi. Aal, succes met de inspectie. Positief spannend haha. Zo en nu ontbijten om naar het zh toe te lopen, laters dames
Aal, thanks Ik was dus helemaal niet moe na mijn bevalling was om half 8 's ochtends bevallen en toen waren mijn ouders en schoonouders al in het ZH, mijn moeder was bij de bevalling trouwens. Mijn opa lag toevallig ook in het ZH dus die kwam ook gelijk kijken maar 4 uur later zal ik al thuis op de bank en mijn moeder en schoonmoeder waren bij ons thuis de geboortekaartjes aan het vouwen. Ik heb de eerste dagen best veel visite gehad gelijk, vriendinnen en natuurlijk mijn naaste familie. Ik kon ook totaal niet slapen tussen de middag, was klaar en klaarwakker stond ook mijn was en huishouden te doen toen de kraamhulp de deur uit was. haha! Had wel hechtingen wat verrot zeer deed maar ik ging gewoon door, kon echt niet stilzitten. Heb Jason ook gelijk de 1e dag zelf in bad gedaan terwijl de kraamhulp het ook wilde doen maar ach voelde me goed dus ik wilde het zelf doen. De laptop ging gelijk aan om iedereen even op de hoogte te stellen dat ik bevallen was via hyves enzo! haha. Wat komen ze dan doen van die inspectie?! of het er netjes uitziet ofzo?! Dan moet je Jason iets langer ophouden, vind het nu wel lekker dat ik daar niet zo'n rekening meer mee hoeft te houden. Jason doet nog 1 slaapje maar als het een keer later is of als we ergens naartoe moeten dan slaapt hij gewoon in de auto of doet hij een powernap en dan trekt hij het vaak wel tot 's avonds. Al koester ik die paar uurtjes slaap in de middag wel. Kan ik nog heerlijk mijn eigen ding doen dus ik hoop dat hij dat nog een hele tijd vol zal houden En trouwens gelukkig zijn dromen bedrog en anders krijgt Jason er een broertje of zusje bij SR, succes in het ZH!