Zuid-Holland mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door BuffySummers, 17 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Nou ik ben er ook weer even, zit nog maar weinig achter internet en heb een hoop drukke dagen gehad.

Hoe is het hier?!
    Bijna verhuizen Sam (las het op hyves)

2. Koeky

Koeky Fanatiek lid

hi meiden. Ik heb nog wel eens op het NOD topic te vinden maar heb het momenteel best druk. En ben wat nerveus deze ronde dus probeer wat rustiger aan te doen. :)

3. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai allemaal

ik las dat hier mama's uit noord brabant mailen,ik weet niet of ik hier al eerder had geschreven,maar volgens mij niet,heb een paar keer een topic met noordbrabant mama's gezien maar op den duur hield het mailen op,jammer dus nu zag ik dit topic staan en wilde gezellig mee kletsen als jullie dat goed vinden:D

Ik ben Patricia 33 jaar uit denbosch en heb 3 kindjes,zoe* die helaas na 5 dagen is overleden en geboren is op 16-3-2004 en noel die geboren is op 5-10-2005 en onze jaimy die geboren is op 19-12-2008.

4. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Haai !!

Ik kom hier ook even spieken :D

ik ben Mirjam, 25 jaar en woon in Maassluis.
    Mama van Demi 25-07-08 en Justin 10-04-2010

x

5. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai mirjam

Welkom meid,ik ben ook net hier nieuw :)

Ow ik lees dat je pas bent bevallen,wat leuk zeg,hoe is het gegaan?

6. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Haai,

ja het is heel goed gegaan.. De ontsluiting vorderde niet en omdat het nacht was wilden ze me niet doorleiden (dan moet er een gyn uit z'n bed komen) dus moest wachten tot de volgende ochtend dat ze m'n vliezen gingen breken .. Toen was hij er binnen 3 kwartier :D
    het is een gezonde knul met een gezonde eetlust dus we zijn erg blij.

Jeetje wat verschrikkelijk dat je Zoe hebtmoeten verliezen.. Waaraan is ze overleden zo jong? (als ik vragen mag)

x

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hmmm hier kletsen alleen mama's uit Zuid-Holland hoor niet uit noord brabant...:)

8. sanell

sanell Bekend lid

16 dec 2008
    628
    0
    0
    @Mirjam: leuk nog een Maassluise mama:D Gefeliciteerd met de kleine man en fijn dat alles goed gaat. En hoe vind de oudste het?

Pff was even een tijdje stil vanaf deze kant want we hebben het echt veel te druk gehad met het nieuwe huis, eerst behangen en daarna verhuizen. Maar sinds afgelopen weekend zijn we over en nu nog verder inrichten en dan weer klaar..De meisjes zijn gelukkig erg lief geweest met alle drukte en slapen ook erg goed in het nieuwe huis!

En nu snel maar eens gaan slapen!

Doei!

9. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Haaai! Hier nog een Zuid-Hollander!

Nu staat dit topic meteen weer wat meer bovenaan. Misschien helpt het.
    Heb niet al jullie berichtjes gelezen hoor... zijn er wel heel erg veel, haha.

Hopelijk wordt het hier weer wat drukker.
    Groetjes!

10. s1986

s1986 Niet meer actief

He dames!!
    Kwam ook even een kijkje nemen is idd wel erg stil hier he!!
    Woon zelf in dordrecht en ben vandaag 5 weken zwanger eindelijk na 2 n half jaar. Ga ook niet alle oude berichtjes lezen hoor;) Zo veel hahahahah

11. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    welkom, en gefeliciteerd!!

Deel Deze Pagina