@tinkerbell welkom! Veel plezier op de 9mndbeurs, ik ben er vorig jaar geweest. Zoeterwoude heb ik nog gewerkt bij Leen Bakker hahah, bij de Rijneke Boulevard en ik reed er altijd langs met de bus als ik naar school moest.. @boefjesmama nou ik vond het toch nog fris buiten..
ik vond het toch ook nog aardig koud buiten, vandaag huis gedaan(zover als dat kan met 2 kids) boodschappen gedaan. en straks maar weer eten maken voordat manlief thuis komt. en morgen weer werken.. maar heb wel wat leuks om naar uit te kijken,want woensdag krijg ik me borstvergroting
welkom sannell, boefjesmamma, ikkelies10, en tinkerbel1984.... gezellig dat jullie komen meekletsen.. de club word al steeds groter hier.. @ aaliyah86 6000 posts hoe die je dat joh hahaha.. daar ben ik nog langggg niet haha... een tweede zit er voor ons helaas niet in, ik ga wel nog ondrzoeken volgen om te kijken of het in de toekomst nog kan maar ik durf eig niet zo goed, kben te bang om daalijk een defenitieve nee te horen dus moet me er echt nog ff toe zetten... maar eig zijn we ook harstikke gelukkig zo hoor.. jullie wel plannen voor een 2de?? @tinkerbel1984 veel plezier bij de negenmaandenbeurs, ik ben benieuwd hoe je het vond.. @boefjesmamma ik vind het ook echt nog teee koud vandaag hoor hahaha van mij mag de lente ook heeeeeeel snel weer komen... lekker weer in de tuin zitten en nog meer wandellen... @ikkelies10 wat spannend zeg voor woensdag!!!!! ben je al zenuwahtig ervoor???? kan me voorstellen dat je er echt naar uitkijkt ik heb zelf een borstverkleining gehad, was ook nooit tevreden vond ze echt te groot en schaamde me ervoor haha maar ben nu echt gelukkig dat ik dat gedaan heb, de operatie viel super mee en littekens zie je nu na een jaartje al bijna niet meer! waar ga je het laten doen? ik heb vandaag echt eeen mega drukke dag gehad.. ben vanochtend half 7 de deur uitgegaan en zit nu echt voor het eerst hahaha eerst gewerkt daarna herhaling ehbo cursus gehad.. wat ook echt wel weer ff fijn is want je vergeet echt weer teveel ondertusse..! en nu lekker even niksen en internet afstruinen...
ik ben nog niet echt zenuwachtig,maar dat zal maandag wel anders zijn hihi ik laat het doen in belgie,bij een chirurg waar me moeder het ook heeft gedaan. fijn dat jij helemaal tevreden ben nu! ik had een 75a cup en na de zwangerschappen is het nog 75aa dus ergg klein, ik ga naar een 75c,dus is wel spannend hoor!!
Goedenmorgen dames! @ikkelies spannend een borstvergroting! Veel laten zich opereren in Belgie he! Mijn sm is pas geopereerd voor gastricbypass ook in Belgie. 75aa is idd wel klein, ik heb nu 75b en dat vind ik wel goed, alleen vind ik het wel heeel jammer dat ze nu wel veel meer hangen dan voor de zwschap. @luuus oh sorry dat wist ik niet... heeft het bij je dochter ook lang geduurd?Maar als jullie zo gelukkig zijn is het ook goed toch!! Haha 6000 posts...ja ik heb niet veel te doen Wij hebben wel plannen maar willen eerst financien op orde hebben en groter huis, dan wil ik wel weer denken aan een tweede haha Zo dat lijkt me idd een drukke dag! Moest je die EHBO cursus voor je werk doen, of doe jij dat gewoon voor jezelf? Was ik vergeten te vertellen, vriend belde me gisteren nog op dat we schade hebben aan de auto...Echt balen hij was in een parkeergarage tegen een paaltje gereden. Mijn sm betaald gelukkig 100 euro dus dat scheelt wel.
Hallo! Hier nog een Zoetermeerse! Ben 35 jaar, mama van 2 dochters.....1 van bijna 2,5 jaar en 1 van iets meer dan 6 weken!
@mamanama welkom wat leuk nog iemand uit Z'meer!! Pfff vanochtend intake gehad bij een psycholoog, was echt vermoeiend, had ik niet verwacht, maar het voelde wel goed. En net boodschappen gedaan, komen we bij de kassa, kar vol...je raadt het al, vriend zn porto thuis laten liggen!! Hij weer naar huis, sta je daar met volle kar en kind haha. Gelukkig weer goed gekomen, nu ben ik echt kapot. Jullie nog wat leuks mee gemaakt? En nog plannen voor het weekend? Ik ga vanavond X-Factor kijken en morgen niks en zondag op kraamvisite bij een vriendin.
welkom mamanana!!! @ikkelies10 wel fijn zeg dat je de chirurg al kent dan weet je zeker dat het een goeie is!!!!! succes dr mee!!!! @ aaliyah86 ooo dan baal je echt joh als je daar staat met die kar haha ik heb dat hier zo vaak gehad haha ben ook een enorme chaot hoor, volgens mij staan die mensen er niet eens meer van te kijken als ik me pas vergeet, die denken alleen maar o daar heb je die weer hahahah .... ehbo volg ik indd voor me werk, kwerk in de kinderdagopvang dus daar is dat wel erg belangrijk, heb ook kinderehbo en bhv en dat soort dingen heel handig!! en in je auto een deuk.. gelukkig dat je sm nog wat bij wil leggen dat scheelt al weer een beetje!!!! het heeft helemaal niet lang geduurd maar heel mijn zwangerschap + bevalling is gewoon helemaal fout gegaan... heel lang verhaal maar het is allemaal heel heftig en bizar geweest en ik en onze kleine meid hebbe echt een engeltje op onze schouder dat we er nog zijn + nog helemaal gezond.. dus eig is een 2de zwangerschap me helemaal afgeraden zou het denk ik ook niet nog eens aandurfen... ik heb vanavond ook lekker niks is maar goed ook want ben best wel moe haha woe is het aardig laat geworden bij die vriendin en eig nog niet echt goed bij kunnen slapen... vandaag ook weer lekker chaotisch op werk... zo lekker xfactor kijken op de bank hangend heeeerlijkkk... morgen met me vriend en dochter even lekker shoppen en zon met een vriendin en haar kleine neefje naar balorig of kids playground.. helemaal zin in het weekend wat fijn zeg dat het zo goed voelde bij de psych... de stap om erheen te gaan is al erg moeilijk dus kan me voorstelle dat je opgelucht ben nou het zo goed ging!!! ik hoop voor je dat het gaat helpen de gesprekken en dat het je meer rust geeft!!! hoe vaak moet je daar nou heen elke week ofzo?
Luuus heb je nog lekker geshopt? Snap wel als het afgeraden wordt en het zo heftig is geweest, dat je dan bang bent voor een 2e.. Hahah ik zie je al helemaal staan bij de kassa... Ik heb vaker hulp gehad ervoor dus vond het eigenlijk niet zo moeilijk, maar om met bepaalde dingen geconfronteerd te worden was wel even kut. Had gisteren wel ff nodig om bij te komen ervan. Intake duurde ook een uur ofzo... Zo vandaag lekker even weggeweest, vriend is langs geweest. Zo komen mijn ouders hier pannenkoeken eten. En morgen op kraamvisite!
Goedenavond dames, Mag ik me ook aanmelden???? Ik komt uit Leidschendam-Voorburg ik ben 24 jaar 3 jaar getrouwd ben nu bijna 13 weekjes zwanger van ons eerste.... Mijn man is een brabantse dus woon nu in brabant maar ik ben iedere week te vinden in leidschendam
wij hebben lekker geshopt haha we willen in de zomer beetje gaan verbouwen dus flink wat ideeen opgedaan net... een uur is wel lang zeg aaliyah86... leuk zeg op kraamvisite veel plezier morgen!!!... welkom sjan en gefeliciteerd met je zwangerschap! spannend zeg jullie eerste kindje... gaat alles goed in de zwangerschap geen last van kwaaltjes enz? dat is heel wat anders zeg brabant bevald het je daar??? in leidschendam kan je echt lekker shoppen zijn wij ook regelmatig te vinden!
Welkom!!! wat leuk gefeliciteerd! Spannend he allemaal?? Gaat alles verder goed? Leidschendam kan je idd leuk shoppen!!
Gisteren hebben mijn ouders lekker pannenkoeken gegeten hier. Mn moeder heeft ff Jasons bed verschoond hahah had ik geen zin in en zijn vindt dat niet erg... Verder heb ik alle kleertjes mt 68 opgeruimd, wist niet dat ik zoveel kleertjes er van had hahaha. Ze passen niet eens in zo een kist. Mt 74 is eigenlijk nog te groot, maar 68 werd toch echt te klein, plus ik werd die kleertjes zo zat, hij zit al vanaf mnd 4 in 62 4,5 mnd ook 68... Maar goed nu kan ik wel lekker weer shoppen voor mt 74 alleen vind ik dat er weinig leuks is.... Oh we zijn gisteren ook nog even naar tuincentrum geweest even kijken of nog iets voor onze schildpadden konden kopen, maar ze hadden niks leuks. Ga mn zoontje maar even van de vloer plukken en wassen en dan lekker lunchen! Zo heel verhaal hahaha!!
Hey Meiden, Dank jullie wel Hier alles goed hoor kwaaltjes worden minder! wel erg spannend allemaal ..... Tjah brabant wat moet ik erover zeggen nog steeds niet kunnen wennen hoor mis het daarzo heel erg is toch anders! Ja leidschenhage is wel leuk shoppen zoetermeer vind ik ook wel leuk.....
hey meiden ben ik weer... thnx aaliyah ballorig ging niet door vandaag, we gaan vrijdag ik heb dan lekker een dagje vrij gekregen van me werk.... me pa is komen klussen hier in huis er moesten wat dingetjes gemaakt worden en hij heeft me kledingkast in elkaar gezet die lag helemaal uit elkaar haha... ook kwamen er vriendinnen langs en hun kindje, dus de kleintjes hebben heeeerlijk samen gespeeld was lekker druk haha... we willen in de zomer de kleine haar kamer gaan verbouwen, we willen er een echte prinsessen kamer van maken.. nu is het echt nog zo'n babykamertje en alles met beertjes enz.. en we willen de woonkamer een beetje gaan verbouwen, we hebben nu zeil maar heen dun zeil, het is ook niet echt super gelegd dus het ziet er niet meer uit overal bobbels en scheurtjes wat we nu verstoppen met een tapijt eroverheen... maar is ook niet alles haha.... haha handig he aaliyah86 als mijn ma hier is begint ze ook altijd van alles te doen hahaha en indd als je die kastjes leeg gaat ruimen kom je van alles tegen... maar scheelt wel altijd weer in ruimte als je weer een zooi weg doet... met die maten ligt het er maar ook aan waar je koopt want sommige vallen juist super groot of heel klein met maat 74... je heb ook veel van die i-net winkeltjes waar ze leuke niet al te dure kleren hebben dus misschien ff googlen?? en via marktplaats als je nieuw met kaartje aanklikt kom je ook wel leuke dingen tegen! zowiezo shop ik zelf eig alles wel via i-net hoor haha in de winkels vind ik nooit wat ik zoek.. hoelang woon je nu in brabant sjan? lijkt me ook wel wennen hoor, volgens mij is het daar een stuk rustiger... heb je wel al een beetje mensen leren kennen daar, dat je ook echt iets voor jezelf heb?
@luus oh heerlijk kids die lekker spelen! Lekker dat je vrijdag vrij bent, lijkt mij ook leuk Balorig. Gaaf zo een prinsessen kamer, gaan jullie alles zelf doen zoals bij eigen huis en tuin? Ja ik vind het heerlijk hoor als me ma hier komt hahah die komt ook eens in de zoveel tijd, de berging opruimen met mij, keuken schoonmaken enz. Ik koop veel op kleertjes.com ben helemaal weg van Noppies en hij heeft ook veel van H&M alleen vindt er online niet zo heel veel van, niet echt leuke dingen. MP vind ik wel oke, alleen ik vind het zoeken zo irritant hahah heb ik geen geduld voor. @sjan gelukkig dat je kwaaltjes minder worden! Het lijkt me wel vrediger wonen in Brabant, ik ben eens in Den Bosch geweest en lekker in de stad geslenterd en daar was het veel gemoedelijker dan hier in de randstad. Mensen zijn hier echt onaardig vind ik.
ballorig ben ik ook nog nooit geweest haha wel eens in kidsplayground, maar ballorig schijnt veel leuker en netter te zijn voor de kleintjes dus ben ook echt benieuwd... ja we gaan wel alles zelf doen me vriend is wel handig met klussen en verfen enz kan ik ook wel haha... en het scheelt veel geld als je daar mensen voor moet gaan inhuren ben je onwijs veel geld kwijt.... lief hoor dat je ma zo helpt dan.. ik heb het ook altijd met dingen waar ik echt tegen op zit te tikken en geen zin in heb dan komt ze langs en doen we het samen en dan is het ook zo gedaan.. kleertjes.com ken ik niet zo, ga dr is ff kijken haha h en m heeft indd nooit veel onlinne en wat ze in de winkel hebben vind ik ook wisselend.... kheb een beetje me verveel momentje nu haha op de bank liggen dr 2 heel hard te snurken (vriend incl hond haha)... en er is maar weinig op tv verder...