ook irri dat de mensen bij jou in de buurt onaardig zijn??? heb je geen contact ofzo met mensen uit de straat?? hier ligt het er maar net aan waar je woont in den haag, wij wonen ech in een super gezellige straat.. we wonen hier nu ong 3 jaar en toen we gingen verhuizen kwamen er meteen buren hulp aanbieden haha en even kennismaken.. iedereen maakt een praatje met elkaar of als ze langs komen zwaaien ze ff... en onze buren hebben ook een kleintje dus daar gaan we wel eens bij op de koffie...
Luus leuk dat jullie het zelf gaan doen! Mijn papa is goed in klussen en wij hebben er een hekel aan dus die doet alles hahah. Kleertjes.com is echt leuk, wel merk, dus daar moet je wel van houden maar ik vind er vaak, vooral in de sale leuke dingen tussen zitten. Lief! is het enige merk dat ik bagger vind...Veel te truttig in mijn ogen en alleen maar hetzelfde met dezelfde teksten daar hou ik niet van. Ja hier is het kut joh, sowieso randstad is kut vind ik zelf. Maar buren hebben we geen contact mee en ik ken bijna niemand hier in Z'meer. Ik ben ook nog es heeeel erg verlegen dus ik maak niet snel vrienden... En ja de buurt op zich is wel oke, maar toch niet echt gezellig vind ik. Weinig aanspraak, in een rijtjes huis heb je altijd meer aanspraak vind ik zelf.
Tis idd saai op tv. Zei tegen mn ventje ga jij maar achter je ps3 dan ga ik wel op laptop. Jason is vervelend hahah dus die heb ik op bed gelegd. Pfff snurken wat saai hahah en vervelend!
ik ga is even kijken op kleertjes.com heb toch niets te doen hahaha... dat is wel irritant als je niemand kent in de buurt... heb je wel een rijbewijs ofzo dat je lekker savonds nog weg kan?? ik hoop voor je dat je dan toch snel kan gaan verhuizen hoor meid is ook niets anders als je je daar niet op je plek voelt!!!! ik heb zelf altijd in delft gewoond en dat is niet echt lang rijden hiervandaan dus heb daar nog me vriendinnen zitten waar ik lekker sávonds heen kan of als ik niks te doen heb.. veel hebben nu ook een kleintje dus dat is al helemaal super! ik vind je echt helemaal niet verlegen overkomen haha als is het op i-net natuurlijk wel anders dan irl! zelf ben ik niet echt verlegen maar ik stap nou ook weer niet op iedereen af hahaha ik heb een vriend die echt tegen iedereen praat en onwijs makkelijk contact maakt met mensen dus dat is ook wel super op zich haha... kan je niet gaan sporten ofzo of een cursus, babyzwemmen, ofzoiets dat je mensen leert kennen of vind je dat niks?? hahah tis wel een grappig gezicht hoor, allebei snurkend op de bank, ben bijna in staat om het te filmen hahahaha haha is jou vriend ook een ps3 verslaafde, hier een xbox speler hahaha kan er zelf ook wat van, we hebben ook een wii echt geweldig soms zitten we echt de hele avond te mario karten tegen elkaar haha
Veel plezier met kijken!! XBOX heeft die van mij vroeger ook gehad, hahah nu niet meer. Wii gaan wij weg doen, mn zus wil hem voor dr kids en wij spelen er niet meer op. Nee op i-net ben ik niet verlegen, dat is ook lekker anoniem he, maar in het echt ben ik heel onzeker en verlegen helaas. Altijd al geweest. Ik heb geen rijbewijs, ben echt bang om te rijden erg he. Maar wil hem wel gaan halen, want dat is toch wel handig. Ik heb 1 vriendin die woont in W'veen en 1 vriend die woont in Leiden. Vriendin is net bevallen dus dat is dan wel weer leuk. Vind het wel jammer dat ik hier niemand heb, want ik kan er nooit een keer uit ofzo even lekker weg. Ik ben niet zo het type dat ergens op gaat ofzo hahah echt erg, en sportief ben ik al helemaal niet whahah eerder lui. Alleen onderneem ik niet zo snel iets. Hahah ja filmen is lachen joh en dan zeggen kijk schat, zo hard snurk jij nou
er staan echt wel leuke dingen op die site zeg.. maar ook wel heeel duur sommigen dingen haha.. gewoon een keer beginnen met lessen joh, in het begin was het bij mij ook niks haha maar het went vanzelf en het is echt superhandig om te hebben zeker als je ergens heen wil met de kleine!! dat is wel balen indd zeg... maar indd om zomaar bij een clubje te gaan waar je niemand kent is ook makkelijker gezegd dan gedaan..! misschien krijgen we hier wel een onwijs leuk clubje als we een tijdje doorschrijven hahahaha sportief ben ik wel altijd geweest maar nu ook niet meer zo hoor.. echt jammer maar kan me erzelf niet toe zetten al zo ik zo graag nog wat kilotjes af willen vallen haha ben er ook een beetje te lui voor nu *schaam**schaam* hahaha... misschien in de zomer weer gaat skaten ofzoiets is ook niks in dit weer hahahah moet ik eig wel doen he hahah en altijd maar zeggen nee hoor ik snurk niet, kan ik ff het tegendeel bewijzen haha... ik vind het trouwens echt knap joh dat je al zolang gestopt ben met roken... ik rook zelf niet super veel omdat ik niet wil roken waar de kleine bij is.. maar stoppen lukt me nu echt niet, al is het me wel 2 keer eerder een jaar lang gelukt, maar telkens weer begonnen.. is dit de eerste keer dat je zolang gestopt ben? vind je het niet lastig?
Sommige dingen zijn idd heel duur. Mexx vind ik zelf heel duur dus ik koop dan voor hem als het in de uitverkoop is. Ja ik weet het, mijn vader heeft vroeger les gegeven en ik heb wel eens bij hem in de auto gezeten, mocht ik rijden, maar ik vond het dood eng ahhaha. Maar goed het is idd wel handig als mijn vriend er niet is of als ik gewoon ff naar mn ouders wil ofzo! Ja zou wel leuk zijn he als we langer schrijven een meeting ofzo te doen pfff hier ook 1 nou dat valt echt wel mee hoor met dat snurken whahaha en ja jij snurkt ook hoor...hhahah ohja?? Ik vind het niet moeilijk, maar dat komt omdat ik het écht zelf wilde. Ben ooit een aantal jaren gelden ook eens gestopt 3 mnd toen, met mn toenmalige vriendje, maar dat ging niet. Ik wilde het niet écht en dan werkt het niet. Ik rookte ook niet bij de kleine hoor, buiten op het balkon en mn vriend ook. Nooit gerookt achter de kinderwagen/buggy en vriend ook niet. Bij mij was het eigenlijk dat ik mezelf al een tijd niet lekker voelde als ik ging roken, duizelig misselijk enz, ik vond het niet chill meer. Na de begravenis van de opa van mn vriend ben ik eigenlijk gestopt. Het pakje wat ik nog had aan mn vriend gegeven en niet meer naar om gekeken. Als mijn moeder hier is en gaat roken met mn vriend heb ik het niet meer moeilijk, ook niet als andere hier zijn en buiten gaan roken. Denk dat ik het alleen in de zomer moeilijk krijg, maar ja dat is ook maar even denk ik. Ik rookte ook nooit veel dus dat scheelt ook wel. En al die 8 jaar dat ik gerookt heb kon ik ook wel es een dag niet roken, zeker toen ik nog bij mn ouders woonde want daar mag niet binnen gerookt worden. Zo heel verhaal hahaha
echt super knap hoor maar als je er helemaal achter staat dan is het ook makkelijker ja.. ik vind het ook geen gezicht als ik mensen achter een buggy ofzo zie roken! maar dat je het ook niet moeilijk heb als je anderen ziet roken! ik doe ht je inet na hahaha... wat ook zo demotiverend is, is dat ik weet van toen ik eerder gestopt was dat ik trek bleef houden als ik anderen zag roken dat ging echt niet weg.. normaal zeggen ze dat na een tijdje die verslaving wel weg is maar dat had ik dus echt niet ik vond het nog steeds lekker ruiken en als ik een ander zag roken wou ik er ook echt 1.. dus allebei de keren telkens weer opgegeven na een jaar... zou wel leuk zijn he als er een meeting van dit topic komt haha maar dat vind ik wel doodeng hoor hahahahah moeten dr ook nog ff een paar meiden bij komen... wie schreven er ook alweer mee in dat vorige topic weet jij dat nog???
Wat zonde na een jaar!!! Ik vind het nu echt stinken als mijn vriend gerookt heeft...haha asbak Maar gewoon rooklucht vind ik dan weer niet vies. Je moet gewoon stoppen als jij er klaar voor bent eerder niet Ja ik zou het ook wel eng vinden hoor hahah. Heb wel es eerder een meeting gehad van de juni mama's, was wel heel gezellig! Allemaal zwangere dames. Ik weet het eigenlijk niet meer, wel meer dan nu hahah. Wij zijn de enige actieve
ow wat lache johhhh, spreken jullie elkaar nu dan ook nog?? ik heb nooit echt meegeschreven bij zo;n vast topic. ik reageer aktijd meer op losse dingetjes die me aanspreken hahaha.... maar vaak lees ik alleen maar mee.... soms tik je een heel verhaal en krijg je er geen reactie op dus dan denk ik laat maar hahahaha... vind het zo ook gezellig hoor hahaha er komen vanzelf wel meer mensen bij hier
Nou eerst wel via msn, maar nu niet meer. Het wordt ook weer minder he allemaal, iedereen gaat werken en druk met de kids. Schrijf nog wel in het topic mee maar niet zo veel meer. 1 dame zie ik nog wel es, die woont hier in Z'meer, verder niet. Ja ik vind het zo ook wel gezellig hoor haha. Maar ik vind het wel leuk hoor, en als niemand reageert is wel jammer vind ik ook altijd. Maar in het juni topic valt het wel mee er is altijd wel iemand die reageert. Ik heb ook niet voor niets meer dan 6000 posts hahhah
hahaha dus zo kom jij aan die posts moet ik me ook maar bij meer clubjes aansluiten hahahahah ik ga is ff kijken of ik dat oude topic kan vinden kijken wie daar nog mee mee kletste... kheb een nieuwe serie MERCY gedownload die ga ik zo ook ff kijken nog... was door me oude heen hahaha ben een beetje serieverslaafde...
Hahah ja gewoon heeeeel veel posten hier!! Ja ik had het laatst ook nog opgezocht om te kijken, maar was gesloten. Nicole26 ofzo schreef ook mee, die heb ik ook op hyves. Oh leuk, Mercy is wel geinige serie. Wij zijn House aan het downloaden. EN ik heb Buffy en Angel op dvd...mijn favo series
hahahahah me 2 ik stuur dr wel een paar een pb okkkk.. was wel een gezellig clubje in dat topic... ja is die leuk???? heb er nog niks van gezien maar hij leuk me wel leuk haha.... house vind ik niks haha ik hou meer van die vrouwen drama series. wat ik nu nog volg is, greys anatomy, desperate housewives, private practice, en sex and the city.
Ja was een gezellig topic he!!! Schreven leuke meiden, is goed stuur ze maar een pb SATC vind ik wel leuk maar de rest niet zo haha, ben niet zo zoet sappig denk ik en mag het niet kijken van vriendlief...
heb ze ff een pbtje gestuurd... hahaha ik hou daar echt van van die drama verhalen... mcleods daughters vond ik ook echt een leuke serie alleen het laatste seizoen niet echt super.... hey maaaaar ik ga dr vandooor ff serietje kijken en daarna slapen denk ik maar haha.. morgen ochtend komt een vriendin met dr kleine echt leuk heb fergie weer een speelkameraadje.. slaaapse alvastttttt ik kom morgen weer gezellig schrijven hahaha.. we hebben trouwens al aardig wat afgepraat zeg hahaha
Slaap lekker en kijkze!! Ik ga ook zo lekker op bed liggen hoor...morgen de intake met de woningbouw voor die urgentie!!! Leuk hoor veel plezier met je vriendin he. En idd we hebben echt veel geschreven haha. Nou tot morgen!!