Bekende Nederlander?

Discussion in 'De lounge' started by AnthoniaH, Jan 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. AnthoniaH

AnthoniaH Actief lid

Jul 29, 2006
    361
    0
    0
    Hier een heeeele vreemde vraag. Wie zou ons in contact kunnen brengen met een bekende Nederlander?

Wij (dip en ik) zijn op zoek naar een bekende Nederlander. We hebben met speelparadijs " de Schatkids" uit Veenendaal een KiKaPlay opgezet, waarvan de opbrengsten naar KiKa gaan. Hierbij hebben we ook een kleurwedstrijd en verkopen we loten voor KiKa.

Nu zouden we het helemaal geweldig vinden als een bekende Nederlander de prijsuitreiking wil doen en eventueel iets verteld over KiKa.

Nu snappen jullie wel dat het heeeel moeilijk is om BNers daar warm voor te krijgen, en wij snappen natuurlijk ook wel dat ze niet alles kunnen doen, maar hopen toch dat iemand dit voor KiKa wilt doen.

Wie kan ons helpen?

Alvast bedankt!

2. Niet meer actief

Als het vanuit kika is zullen hun daar toch mensen voor hebben (inge de bruin bv) of niet, ik zou eens naar een bureau gaan en kijken wie er bereid toe is..

3. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Ja inderdaad, de ambasadeur is daar voor. Wellicht kun je kika zelf vragen om die te benaderen.

4. Chelsea

Chelsea Bekend lid

Aug 6, 2006
    526
    0
    0
    Keukenassistente
    Rotterdam
    Frans Bauer is ook altijd erg betrokken bij zulke dingen.

5. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

gewoon bellen, meestal vinden ze dat soort acties juist heel leuk en sturen ze indd een ambassadeur erheen.

6. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    Misschien zit er wel een bekende nederlander op dit forum....;)

Wie weet zit onze eigen maxima wel elke dag mee te lezen met ons burgertjes!

7. AnthoniaH

AnthoniaH Actief lid

Jul 29, 2006
    361
    0
    0
    Nou dat is juist het probleem.

Wij zijn ambassadeurs van KiKa en hebben het natuurlijk eerst via KiKa geprobeerd, maar de BNers van KiKa zijn alleen voor Nationale doeleinden beschikbaar en niet voor iets "kleins".

Vandaar deze oproep.

8. AnthoniaH

AnthoniaH Actief lid

Jul 29, 2006
    361
    0
    0
    Daar hopen we idd een beetje op Ninetje, natuurlijk niet op Maxima, maar wellicht iemand anders! :D

9. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

Oct 7, 2006
    894
    0
    0
    hahahaha zou wat zijn als Maxima hier ook ronddwarreld en jou een pbtje stuurt dat ze dit wel wil doen.
    In ieder geval veel succes ermee

10. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

wat je kunt proberen is het volgende;

mijn ouders zijn beiden fotograaf weliswaar persfotografen. maar als je bijvoorbeeld een van de fotografen van de prive of een ander tijdschrift te pakken weet te krijgen dan heb je kans dat deze wel iemand kennen dan kunnen ze namelijk ook een foto maken.
    Een vriend van me ouders is namelijk fotograaf van de prive en kent persoonlijk een heleboel BN-ers.

Ik weet niet waar je woont?

11. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik heb het zusje van de actrice Hannah Verboom in de klas. Maar omdat nou te gaan vragen durf ik eigenlijk ook niet hihihi

12. Niet meer actief

Ow, shiet! Iek ben door die maaaand gevaaallen!

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Whahahah....waar ik jullie ook tegenkom...altijd lachen :)

14. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

May 25, 2006
    1,179
    0
    0
    ik ken iemand, maar weet niet of je die in gedachten had...

herman

15. AnthoniaH

AnthoniaH Actief lid

Jul 29, 2006
    361
    0
    0
    Na overleg met KiKa zien we van dit idee af! Allemaal bedankt voor jullie reactie.

En vooral Maxima! ;)

16. Deb

Deb VIP lid

Jul 19, 2005
    7,394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    op eigen verzoek gesloten

Share This Page