Hier een heeeele vreemde vraag. Wie zou ons in contact kunnen brengen met een bekende Nederlander? Wij (dip en ik) zijn op zoek naar een bekende Nederlander. We hebben met speelparadijs " de Schatkids" uit Veenendaal een KiKaPlay opgezet, waarvan de opbrengsten naar KiKa gaan. Hierbij hebben we ook een kleurwedstrijd en verkopen we loten voor KiKa. Nu zouden we het helemaal geweldig vinden als een bekende Nederlander de prijsuitreiking wil doen en eventueel iets verteld over KiKa. Nu snappen jullie wel dat het heeeel moeilijk is om BNers daar warm voor te krijgen, en wij snappen natuurlijk ook wel dat ze niet alles kunnen doen, maar hopen toch dat iemand dit voor KiKa wilt doen. Wie kan ons helpen? Alvast bedankt!
Als het vanuit kika is zullen hun daar toch mensen voor hebben (inge de bruin bv) of niet, ik zou eens naar een bureau gaan en kijken wie er bereid toe is..
gewoon bellen, meestal vinden ze dat soort acties juist heel leuk en sturen ze indd een ambassadeur erheen.
Misschien zit er wel een bekende nederlander op dit forum.... Wie weet zit onze eigen maxima wel elke dag mee te lezen met ons burgertjes!
Nou dat is juist het probleem. Wij zijn ambassadeurs van KiKa en hebben het natuurlijk eerst via KiKa geprobeerd, maar de BNers van KiKa zijn alleen voor Nationale doeleinden beschikbaar en niet voor iets "kleins". Vandaar deze oproep.
hahahaha zou wat zijn als Maxima hier ook ronddwarreld en jou een pbtje stuurt dat ze dit wel wil doen. In ieder geval veel succes ermee
wat je kunt proberen is het volgende; mijn ouders zijn beiden fotograaf weliswaar persfotografen. maar als je bijvoorbeeld een van de fotografen van de prive of een ander tijdschrift te pakken weet te krijgen dan heb je kans dat deze wel iemand kennen dan kunnen ze namelijk ook een foto maken. Een vriend van me ouders is namelijk fotograaf van de prive en kent persoonlijk een heleboel BN-ers. Ik weet niet waar je woont?
Ik heb het zusje van de actrice Hannah Verboom in de klas. Maar omdat nou te gaan vragen durf ik eigenlijk ook niet hihihi